Julegaverne i hus???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2008

Heidi.

twinboys skriver:

Er julegaverne købt???

Jeg mangler lige nogle få...

Majbritt

Mangler kun nogle få

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

Miamaja

twinboys skriver:

Er julegaverne købt???

Jeg mangler lige nogle få...

Majbritt

wow. I er mange der er hurtige. har kobt en enkel men venter lidt med de naste

Anmeld

25. november 2008

mette moren

har ca fået købt halvdelen.. er lidt stressende med mave på kommer ikk så langt omkring så hurtigt mere.. så er næsten nødtil at starte i go tid for at nå det.

Anmeld

25. november 2008

Miamaja

Miamaja skriver:

wow. I er mange der er hurtige. har kobt en enkel men venter lidt med de naste

jeg har kun 4 stks at kobe gaver til. alle born saa det er nemt for jeg ved lige hvad de alle skal have og hvor man kan faa det.

Guldklumpen skal have: Coupe bil, boger, pan stor lastbil og denne her.. choo choo (den skal hans lille faetter ogsaa have, saa skal kobe to af slagsen men den er et hit saa skal hans lille kusine have toj eller noget med dukker, og den anden faetter en dvd med polar express eller en anden jule dvd

Jumbo Wood Pull Toy Train

Anmeld

25. november 2008

Diana...

Vi Mangler 3 styk Claus far, mor og søster. ja os så mangler jeg til Claus. så det jo 4.
Knus

Anmeld

25. november 2008

OSCARSSON

hele tiden fra sidste jul haver jeg planeret at købe julegaver i god tid til min hustru og datter...

Men fordi at jeg er tidsoptimist har jeg endnu ikke kommit igang...

men det er nok bedst jeg gør det NU, ellers står jeg dær en uge før jul og har rigtigt travlt med det hele igen.

Super nu skal jeg ud og shoppe

Mvh

Jan Oscarsson

Anmeld

25. november 2008

Liva

Miamaja skriver:

jeg har kun 4 stks at kobe gaver til. alle born saa det er nemt for jeg ved lige hvad de alle skal have og hvor man kan faa det.

Guldklumpen skal have: Coupe bil, boger, pan stor lastbil og denne her.. choo choo (den skal hans lille faetter ogsaa have, saa skal kobe to af slagsen men den er et hit saa skal hans lille kusine have toj eller noget med dukker, og den anden faetter en dvd med polar express eller en anden jule dvd

Jumbo Wood Pull Toy Train

Hej...

Kan man også købe det tog i dk? Det ligner lige noget for min søn...

Ja jeg er næsten ikke begyndt endnu, selvom jeg siger hvert år, at i år vil jeg være i god tid, ender jeg altid midt i december uden at have nået ret mange. I år er jeg ovenikøbet på barsel, så det burde da være muligt at finde tid til det!

Kh Liva

Anmeld

25. november 2008

Fam. Madsen

jeg mangler kun til marcus

men så skal jeg også lige sørger for og købe julegaver for min svigerforældre så der er faktis langt endnu

Anmeld

25. november 2008

lonemus

Jeg mangler kun 4 - så jeg er snart færdig

Lone

Anmeld

25. november 2008

SaNiNa

Ikke en eneste er købt, det bliver nok osse kæresten som kommer til det hvis jeg ikke får det bedre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.