Julegaverne i hus???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du færdig med julegaverne???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.681 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. november 2008

twinboys

Er julegaverne købt???

Jeg mangler lige nogle få...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

Honningblomst

Som dig...og vi har endda fem fødselsdage her inden og så lige 72 kalendergaver som også er købt...alt sirligt skrevet ned i et dokument...til og fra og med pris, så jeg kan holde styr på hvad jeg køber...og hvad drengene køber og laver.
Knus..

Anmeld

24. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Som dig...og vi har endda fem fødselsdage her inden og så lige 72 kalendergaver som også er købt...alt sirligt skrevet ned i et dokument...til og fra og med pris, så jeg kan holde styr på hvad jeg køber...og hvad drengene køber og laver.
Knus..

Hvor er du sød...

Anmeld

24. november 2008

MorCamilla

Jeg mangler også kun nogle få...

Anmeld

24. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er næsten færdig. Mangler kun min lillesøster og hendes kæreste De fleste er nemlig klaret over nettet, så er det ingen sag at købe ind

Meeeeeen skulle man lige falde over en lille ting, så skal den også købes

Anmeld

24. november 2008

Stumpen

Jeg mangler 3... 1 til min moar, 1 til Karstens lillesøster og 1 til Karsten...
Anja..

Anmeld

24. november 2008

BellaT

Overhovedet ikke. Er lige startet. Og det er fremskridt! For vi plejer at starte midt i december.

Anmeld

24. november 2008

ekzunz

Overhovedet ikke!!!!
Idag har jeg købt fødselsdagsgaver til Kenneth som bliver 14 på onsdag, og så købte jeg også lige en gave til Kim (bliver 16 den 16.12) fra farmor og farfar.
Så har jeg også klaret 4 ud af 6 adventsgaver til 1.søndag i advent - og 2 mere af Lukas'. Lukas bliver 4 den 8.dec, så der skal jeg også lige ha' købt gaver...
Så her er der lang vej endnu. Men den 9. dec. tager min søster og jeg på store shoppe-julegave-tur og får klaret det meste.

Føj det er dyrt.

Anmeld

24. november 2008

Mathilde

Vi er ikke begyndt endnu, men vi regner med at købe de første julegaver på lørdag

Anmeld

24. november 2008

Hedegaard

jeg mangler kun et par stykker tilbage, men det er lidt for dårligt af mig for jeg plejer at være færdig med julegave køb nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.