dagpleje, venteliste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

henh01

Eva. skriver:

Men så er det jo endnu vigtigere at han kommer sig igen bagefter og at du venter længst muligt med at sende ham ud...ved I hvorfor han er så meget syg..

Det vides ikke.. Det kan muligvis være fordi vi bor i beton., men det kan man ikke direkte dokumentere, men man kan heller ikke dokumenterer at det ikke er derfor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Aves.

henh01 skriver:

Det vides ikke.. Det kan muligvis være fordi vi bor i beton., men det kan man ikke direkte dokumentere, men man kan heller ikke dokumenterer at det ikke er derfor.

Ok...så skal I vel flytte....?

Jeg har tit tænkt over hvorfor mine drenge aldrig har været syge, det er mærkeligt der er så meget forskel....jeg har tænkt det var fordi de ikke var ude så mange timer at blive passet og var næsten 1½ år inden de kom ud,....men det er jo bare overvejelser og ikke noget jeg kan vide...

Anmeld

5. juni 2011

henh01

Eva. skriver:

Ok...så skal I vel flytte....?

Jeg har tit tænkt over hvorfor mine drenge aldrig har været syge, det er mærkeligt der er så meget forskel....jeg har tænkt det var fordi de ikke var ude så mange timer at blive passet og var næsten 1½ år inden de kom ud,....men det er jo bare overvejelser og ikke noget jeg kan vide...

altså vores er jo 7 mdr snart og han er blevet passet ude i 1½ time 2 gange. Så det tror jeg overhovedet ikke man kan regne med Han har jo været syg on and off siden vi kom hjem fra hospitalet - vi har altid haft det rolig, faste rammer, struktur osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.