Min Søndag.... Hvad med Jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Baby_girl2011

Mira0911 skriver:

Nej hvor lækkert.... 

Har du kunne holde varmen ud? 

jaaah sådan.. fiser rundt i et par korte shorts og bikini bh og en trøj som er tynd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Daniel vågnede kl halv syv, og jeg håbede på at han ville sove lidt videre inde hos os, men nej. Men så lå vi og hyggede lidt og så tegnefilm. Til sidst stod han op, og hentede en pakke med havrefras fra skabet  Han var åbenbart sulten, kom slæbende med den ind i soveværelset .

Han var lettere hys i formiddags, alt irriterede ham og han blev totalt hidsig over ingenting.
Han faldt så også ned af toiletbrættet og fik et stort lilla mærke i panden, men det hjalp sjovt nok på hans hidsighed

Jeg har så været på arbejde siden kl 14, og her er lidt travlt ind i mellem, men ikke mere end at jeg stadig kan være på her

Hihi... Julie var også sulten da de stod op... Hun gik direkte i køkkenet og fandt havregryn, yoghurt, tallerken og ske frem.. Satte det på bordet, og satte sig i sin stol og var klar til at spise...  Utroligt men sandt... Hun er 2 år... 

Øv med faldet fra toilet brættet... 

Hvad arbejder du med? 

Anmeld

5. juni 2011

Mira0911

JessiMus skriver:

jaaah sådan.. fiser rundt i et par korte shorts og bikini bh og en trøj som er tynd

Jeg står nærmest foran blæseren hele tiden, eller har den lige ved siden af mig... 

Anmeld

5. juni 2011

Baby_girl2011

Mira0911 skriver:

Jeg står nærmest foran blæseren hele tiden, eller har den lige ved siden af mig... 

hihi vi skal vidst os ha gang i vores blæser oppe i soveværelset på 1 sal.. hihi ellers dør jeg

Anmeld

5. juni 2011

Mira0911

JessiMus skriver:

hihi vi skal vidst os ha gang i vores blæser oppe i soveværelset på 1 sal.. hihi ellers dør jeg

Jah det er dælmer varmt ovenpå her også...

Anmeld

5. juni 2011

KamillaT

har slappet af og været ude og nyde det gode vejr med min familie  

Anmeld

5. juni 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Hihi... Julie var også sulten da de stod op... Hun gik direkte i køkkenet og fandt havregryn, yoghurt, tallerken og ske frem.. Satte det på bordet, og satte sig i sin stol og var klar til at spise...  Utroligt men sandt... Hun er 2 år... 

Øv med faldet fra toilet brættet... 

Hvad arbejder du med? 

Ja, de lærer hurtigt, de små
Daniel får faktisk altid youghurt natural med havregryn og lidt frugtmos i, men han har fundet ud af, at han godt kan få pakken med havrefras ud af skabet, så han tager sig ind i mellem en lille snack

Ja, han må snart have lært det med toiletbrættet, det er 3. gang han falder ned derfra, men vi kan ikke rigtig holde ham fra at kravle derop. Jeg tror han glemmer at han er oppe i højden, og lige tager et skridt til siden.

Jeg er trafikleder, og sidder med fjernstyring af tog

Anmeld

5. juni 2011

Mira0911

KamillaT skriver:

har slappet af og været ude og nyde det gode vejr med min familie  

Lyder rigtig skønt...

Anmeld

5. juni 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Ja, de lærer hurtigt, de små
Daniel får faktisk altid youghurt natural med havregryn og lidt frugtmos i, men han har fundet ud af, at han godt kan få pakken med havrefras ud af skabet, så han tager sig ind i mellem en lille snack

Ja, han må snart have lært det med toiletbrættet, det er 3. gang han falder ned derfra, men vi kan ikke rigtig holde ham fra at kravle derop. Jeg tror han glemmer at han er oppe i højden, og lige tager et skridt til siden.

Jeg er trafikleder, og sidder med fjernstyring af tog

Ja det gør de godt nok... 

Ja det er da utroligt han ikke snart lære det... Det er det samme med Julie, bare på en skammel... 

Okey... Du styrer vel skinnerne, når der kommer et tog som ikke skal lige ud men dreje? Tænker det er sådan noget??

Anmeld

5. juni 2011

lukasmor

Vi har fejret min fødselsdag og kærestens fars dag en rigtig hyggelig dag med skønt vejr og fantastiske gaver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.