Min Søndag.... Hvad med Jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Janni.

Silas og jeg har været i haven og hygget os. Plukkede forskellige blade, lidt græs og grene som han fik lov til at føle og mærke på. Det var så overvældende at han snuppede en lur på 1 ½ time bagefter 

Nå ja, også har vi også danset for fuld musik - lidt gengæld til naboen som har holdt os vågen det meste af natten med deres bas musik - dog ikke så højt som de præsterede, skulle jo nødig blive døve herhjemme  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

det har vi også.
det er da dejligt, men varmen kan gøre mange ting ved en.
asta sover ikk endnu hun ligger og "læser" ¨så går fra stuen til hendes værelse med jævne mellemrum for at se om hun sover eller har brug for noget. for sove skal hun, hun er puttet og derfor skal hun ikk tages op igen jo men så længe hun hygger sig med det så det jo godt.

dagen var super skøn også har også fået lagt billeder ind. skulle lige finde mit kabel til min kamera

Hihi, har også skrevet i din tråd for kort tid siden... 

Jeg har stilt en blæser ind i soveværelset og stilt den på det laveste så Julie lige får et par pust engang imellem, så hun ikke koger... Hun ligger dog i body uden dyne over sig... 

Anmeld

5. juni 2011

Simon's moar <3

Simon har været hos hans far siden i fredags, da jeg har brugt hele weekenden på at arbejde! Rimelig nedern når det er SÅ godt vejr udenfor.. Håber det holder til tirsdag, når jeg har min fridag

Anmeld

5. juni 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Silas og jeg har været i haven og hygget os. Plukkede forskellige blade, lidt græs og grene som han fik lov til at føle og mærke på. Det var så overvældende at han snuppede en lur på 1 ½ time bagefter 

Nå ja, også har vi også danset for fuld musik - lidt gengæld til naboen som har holdt os vågen det meste af natten med deres bas musik - dog ikke så højt som de præsterede, skulle jo nødig blive døve herhjemme  

Dejligt. vejret har også været til at hygge osv i haven... 

Nej det går da ikke at I bliver døve allerede... Så kan du jo ikke høre når jeg råber når du rammer forkert... 

Anmeld

5. juni 2011

Mira0911

Simon's moar <3 skriver:

Simon har været hos hans far siden i fredags, da jeg har brugt hele weekenden på at arbejde! Rimelig nedern når det er SÅ godt vejr udenfor.. Håber det holder til tirsdag, når jeg har min fridag

Det er slet ikke sjovt at arbejde i sådan en varme... Puuh... Så vidt jeg ved, skulle der vidst være lidt sol på Tirsdag og lidt regn... 

Anmeld

5. juni 2011

Lou87

Godt i fandt et andet sted og bo, og nogle bedre naboer

Her har den stået på Sørby Marked og senere grille med mine forældre, super hyggelig dag.. !
Men PRUUUST hvor er sommeren dog godt nok kommet over os, det var li før skyggen eller indendøre var bedst i dag

Anmeld

5. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Hihi, har også skrevet i din tråd for kort tid siden... 

Jeg har stilt en blæser ind i soveværelset og stilt den på det laveste så Julie lige får et par pust engang imellem, så hun ikke koger... Hun ligger dog i body uden dyne over sig... 

ja så jeg godt.

kan vi ikk vores blæser dur ikk mere efter sidste år.
men asta ha det bedste værelse det er køligt. hun har også bare en body på og dynen sparker hun selv af.

Anmeld

5. juni 2011

Simon's moar <3

Mira0911 skriver:

Det er slet ikke sjovt at arbejde i sådan en varme... Puuh... Så vidt jeg ved, skulle der vidst være lidt sol på Tirsdag og lidt regn... 

Nej, det er ulideligt.! Og så især når man arbejder i butik.. Puha..
Okey, bare der er sol og varme det meste af dagen, så går det nok

Anmeld

5. juni 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

ja så jeg godt.

kan vi ikk vores blæser dur ikk mere efter sidste år.
men asta ha det bedste værelse det er køligt. hun har også bare en body på og dynen sparker hun selv af.

I skal da ud og have købt en blæser så... 

Anmeld

5. juni 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Dejligt. vejret har også været til at hygge osv i haven... 

Nej det går da ikke at I bliver døve allerede... Så kan du jo ikke høre når jeg råber når du rammer forkert... 

Hva?!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.