Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wimmie skriver: Helt bestemt Det kan være vi ses på onsdag så - skal til Nakkefoldsscanning 13.30
Helt bestemt
Det kan være vi ses på onsdag så - skal til Nakkefoldsscanning 13.30
Jeg holder øje med dig... Er det på fertilitetsklinikken du skal ud??? Spændende!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Jeg holder øje med dig... Er det på fertilitetsklinikken du skal ud??? Spændende!!!!
Jep
Og går alt godt dér, så er jeg "udskrevet" fra fertilitetsklinikken og er bare ganske almindelig gravid...eller hvad man kan kalde det, hehe
Men det er stadig OUH jeg skal føde på osv.
og så lige et billede af æggebasserne:
Wimmie skriver: Jep Og går alt godt dér, så er jeg "udskrevet" fra fertilitetsklinikken og er bare ganske almindelig gravid...eller hvad man kan kalde det, hehe Men det er stadig OUH jeg skal føde på osv.
Skønt!!!!
Håber vi ses derude!!!
Lene
Caroline86 skriver: og så lige et billede af æggebasserne:
LOL... hvor er det godt...
1000 tak for alle jeres dejlige indlæg i tråden!!!!
til jer alle sammen og god aftensmad... Her står den på nye kartofler kylling og salat... MUMS...
Leonora skriver: Jubiiiiiiii turde næsten ik logge på af frygt for at det var gået godt..........så fedt fedt fedt fedt.....tilykke...
Jubiiiiiiii turde næsten ik logge på af frygt for at det var gået godt..........så fedt fedt fedt fedt.....tilykke...
1000 tak Louise!!!! Har du haft en god weekend???
Yahoooo Det er lige præcist sådanne indlæg jeg ELSKER at læse... Jubbiii...
Denne gang er bare lykkens gang kan jeg fornemme
ønskebarn74 skriver: 1000 tak Louise!!!! Har du haft en god weekend??? Lene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128