Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det ser bare perfekt ud!!! 5stk imellem 8-11mm i hver side og nogle få mindre ekstra i hver side... Slimhinde på 8mm, så Randi var meget tilfreds og vi endnu mere!!! Så jeg skal blive på de 225 enheder Gonal-F og tage orgalutran om morgenen!!!! Jeg skal scannes igen på Onsdag kl. 14.00 og er spændt på hvordan det så ser ud!!!
WEEEEEE.... tror mere og mere på det!!!!!!
og god søndag til jer alle sammen!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke en dejlig update på sådan en solskins-søndag
Også god dag til dig
Fantastisk
Det tegner jo rigtig godt, jeg vil alt hvad jeg kan for at det er denne gang der er lykkens gang
SUPER
1000 tak alle sammen!!!! Armene vil ikke ned igen!!!!
Til jer alle sammen og hele verden!!!!
ønskebarn74 skriver: 1000 tak alle sammen!!!! Armene vil ikke ned igen!!!! Til jer alle sammen og hele verden!!!!
Ha ha Til dig også, skønt med sådan nogle dejlige, glade indlæg
ønskebarn74 skriver: Det ser bare perfekt ud!!! 5stk imellem 8-11mm i hver side og nogle få mindre ekstra i hver side... Slimhinde på 8mm, så Randi var meget tilfreds og vi endnu mere!!! Så jeg skal blive på de 225 enheder Gonal-F og tage orgalutran om morgenen!!!! Jeg skal scannes igen på Onsdag kl. 14.00 og er spændt på hvordan det så ser ud!!! WEEEEEE.... tror mere og mere på det!!!!!! og god søndag til jer alle sammen!!!!
JUHUUUU JUBIIIII HURRAAA!!! Hvor er jeg bare mega glad for at høre det!!
OUH?
Min hed nemlig også Randi
Wimmie skriver: OUH? Min hed nemlig også Randi
Lige precist... Skønt sted...
ønskebarn74 skriver: Lige precist... Skønt sted...
Helt bestemt
Det kan være vi ses på onsdag så - skal til Nakkefoldsscanning 13.30
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128