Sådan varetages Barnets tarv i år 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

lukasmor

Shibby skriver:

Nok fordi han reagere som de fleste forældre måske havde gjort..Han bliver lidt kølig,hæver stemmen,følger efter de der retsmennesker og politiet mens han fortæller viktor at han ikke kan blive hos ham ect. Jeg syntes ikke oscar (faren) er strid. Han reagere som hvad jeg tror er det normale gennemsnit for forældre i hans situation. Jeg havde sikkert skudt en eller andet i afmagt. Oscar tager det sgu pænt. Jeg kan mærke det igennem skærmen for fanden altså! Bliver så ked af det!

Tak, så er jeg med

Jeg tænker også at faren er i chok? Og måske vælger han ikke at ryge op i det røde felt af frygt for at de kan bruge det mod ham og det forværre situationen? Ikke alle reagere ens og tror at mange mænd ville reagere sådan..

Puha trods min nysgerrighed har jeg holdt mig fra videoen men nu skulle jeg altså se den de få sekunder det lige blev til

Tænk at det kan foregå sådan!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Shibby

Lukasmor skriver:

Tak, så er jeg med

Jeg tænker også at faren er i chok? Og måske vælger han ikke at ryge op i det røde felt af frygt for at de kan bruge det mod ham og det forværre situationen? Ikke alle reagere ens og tror at mange mænd ville reagere sådan..

Puha trods min nysgerrighed har jeg holdt mig fra videoen men nu skulle jeg altså se den de få sekunder det lige blev til

Tænk at det kan foregå sådan!!

Chok,vrede,mistro,fortvivlelse,afmagt,følelsen af at man ikke bliver hørt og at ens barn bare er en sag på et skrivebord ville få enhver forældre med et tæt bånd til sit barn ud på bristepunktet

Anmeld

5. juni 2011

Peanut

Er der nogle steder man kan læse om, hvorfor drengen bliver tvangsfjernet? Hvad faderen har gjort?

Anmeld

5. juni 2011

Barbamama

qp skriver:

Ham faderen der skulle fandme skydes!!!!!!! 

Og nej det mener jeg ikke i bogstavelig forstand men ..... Hans tilstedeværen og råben efter drengen sgu da årsagen til, at drengen reagerer som han gør! 

Det har jeg tænkt så mange gange. Faderen forværrer hele situationen og gør det meget værre for drengen end det burde være, så jeg bliver også mere vred på faderen end får medlidenhed med ham. Jeg har medlidenhed med drengen!

Anmeld

5. juni 2011

wamse

michella80 skriver:

Det har jeg tænkt så mange gange. Faderen forværrer hele situationen og gør det meget værre for drengen end det burde være, så jeg bliver også mere vred på faderen end får medlidenhed med ham. Jeg har medlidenhed med drengen!

Er helt enig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.