Sådan varetages Barnets tarv i år 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

Talbutikken

Denne denne optagelse siger alt om hvordan barnet tarv varetages i dagens Danmark! ADVARSEL IKKE FOR SARTE SJÆLE!!!

http://ekstrabladet.dk/minsag/article1564325.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

qp

Ham faderen der skulle fandme skydes!!!!!!! 

Og nej det mener jeg ikke i bogstavelig forstand men ..... Hans tilstedeværen og råben efter drengen sgu da årsagen til, at drengen reagerer som han gør! 

Anmeld

4. juni 2011

kamtok

Puhhhh, den video var også oppe og vende for ikke så lang tid siden her på Baby.. Får helt ondt i hjertet igen af bare at tænke på den..

Til de der ikke kender til sagen, så kan I læse mere om den her:

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_112495022171645&notif_t=like

Anmeld

4. juni 2011

Talbutikken

Jeg måtte simpelthen stoppe med at høre/se, for kunne ikke holde det ud! Det gør ondt helt ind i hjertet

Viste ikke at det have været vist før men det kan vist heller ikke komme nok frem i lyset.. Jo flere jo bedre der brokker sig

Anmeld

5. juni 2011

Shibby

Tror man skal være i situationen for at vide hvordan man 100% reagere. Jeg ville heller ikke kunne forlade Mikkel hvis Mikkel var Viktor! No way! Hvis Mikkel råbte "Jeg vil ikke med dem jeg vil blive her! Jeg vil ikke! Nej!  -Så havde jeg ikke kunne lukke døren og bryde sammen der. Det kunne jeg ikke. Jeg ville gå efter ham. Jeg ville følge Mikkel og sikkert have gjort hvad der var værre. Tvivler på flertallet af forældre når det kommer til stykket- hvis de var i den situation ville tage det køligt og lade fremmede mennesker og politiet gå væk med deres grædene barn. Just don`t believe it.. Håber virkelig for en god og bedre fremtid for Viktor

Anmeld

5. juni 2011

Talbutikken

Shibby skriver:

Tror man skal være i situationen for at vide hvordan man 100% reagere. Jeg ville heller ikke kunne forlade Mikkel hvis Mikkel var Viktor! No way! Hvis Mikkel råbte "Jeg vil ikke med dem jeg vil blive her! Jeg vil ikke! Nej!  -Så havde jeg ikke kunne lukke døren og bryde sammen der. Det kunne jeg ikke. Jeg ville gå efter ham. Jeg ville følge Mikkel og sikkert have gjort hvad der var værre. Tvivler på flertallet af forældre når det kommer til stykket- hvis de var i den situation ville tage det køligt og lade fremmede mennesker og politiet gå væk med deres grædene barn. Just don`t believe it.. Håber virkelig for en god og bedre fremtid for Viktor

Anmeld

5. juni 2011

Nadia Foged

Shibby skriver:

Uden tvivl enig med dig her
Og det er forkert at dømme ud fra hvordan man ser på det som udeforstående - men synd for drengen er det virkelig!

Anmeld

5. juni 2011

Shibby

Det er da ikke forkert at dømme udfra hvad man ser. Sådan er verden jo skruet sammen. Det jeg så,og det jeg hørte var nok. Det jeg læste på hjemmesiden var mere end rigeligt

Anmeld

5. juni 2011

lukasmor

Jeg kunne simpelthen ikke se det hele, det er jeg alt for sart til.. må lige høre hvorfor nogen mener at faren er strid? Har som sagt set meget lidt..

Anmeld

5. juni 2011

Shibby

Lukasmor skriver:

Jeg kunne simpelthen ikke se det hele, det er jeg alt for sart til.. må lige høre hvorfor nogen mener at faren er strid? Har som sagt set meget lidt..

Nok fordi han reagere som de fleste forældre måske havde gjort..Han bliver lidt kølig,hæver stemmen,følger efter de der retsmennesker og politiet mens han fortæller viktor at han ikke kan blive hos ham ect. Jeg syntes ikke oscar (faren) er strid. Han reagere som hvad jeg tror er det normale gennemsnit for forældre i hans situation. Jeg havde sikkert skudt en eller andet i afmagt. Oscar tager det sgu pænt. Jeg kan mærke det igennem skærmen for fanden altså! Bliver så ked af det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.