nogen der har erfaring med klapvognen fra harald nyborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

LISBETH:-)

Mine svigerforædre har den, og den er virkelig dårlig.

Til de samme penge vil jeg væde på du kan finde ordentlig klapvogn brugt på f.eks. dba

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

merle2010

vi købte en i jem og fix til 500 kr.. den er bare SUPER.. den er skide god og kan klare alt terræn... super klapvogn.. har et vennepar der har haft den i 3 år, og den holder stadig og de er stadig glade for den.. så det er klart at anbefale..

Anmeld

4. juni 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg kommer lige i tanke om, at min mor lige har købt en 'basson luna' som ekstra vogn når min store pige er hos dem.. Den er godt nok fix.. super-nem at klappe sammen.. Og vist ikk meget dyrere fra ny.. Den er nem at køre med.. Så måske det var en mulighed..?

Anmeld

4. juni 2011

Fru.Mäes <3

Er SUPER glad for denne tråd, for vi havde nemlig overvejet den. Men tror vi skal finde en anden en at se på Tusind tak TS

Anmeld

4. juni 2011

kamtok

DLM skriver:

er der nogen der kender den og evt ved hvad kvaliteten er på den? for overvejer at købe den.

Hjulene falder af - så det at købe den ville være det samme som at smide pengene i skraldespanden. Min veninde købte den, trods mine advarsler om den - og hun havde vitterligt ikke gået 1 km. med den, da det første hjul faldt af. Den blev returneret og hun fik pengene retur. De stillede ingen spørgsmål og blev ej heller forundret over det. De lavede bare en retur med det samme og sagde ikke engang "Vi beklager" eller noget som helst.

Anmeld

4. juni 2011

Dot D

Kan se jeg er lidt i mindretal, hi hi.

Vi købte den, da vi skulle til Tyrkiet,og vi ville ikke risikere at få ødelagt vores Emmaljunga. Vi synes faktisk at den er ret god af en billig vogn at være, den kan meget af det Emmaljungaen kan - vendbart styr, store dæk, god i terræn, så kan kun sige go´ for den

Den har nu været i Tyrkiet to gange og en gang i Disneyland Paris, og den har fint klaret flyveturene

Anmeld

5. juni 2011

DLM

merle2010 skriver:

vi købte en i jem og fix til 500 kr.. den er bare SUPER.. den er skide god og kan klare alt terræn... super klapvogn.. har et vennepar der har haft den i 3 år, og den holder stadig og de er stadig glade for den.. så det er klart at anbefale..

mange tak

Anmeld

5. juni 2011

DLM

kamtok skriver:

Hjulene falder af - så det at købe den ville være det samme som at smide pengene i skraldespanden. Min veninde købte den, trods mine advarsler om den - og hun havde vitterligt ikke gået 1 km. med den, da det første hjul faldt af. Den blev returneret og hun fik pengene retur. De stillede ingen spørgsmål og blev ej heller forundret over det. De lavede bare en retur med det samme og sagde ikke engang "Vi beklager" eller noget som helst.

tror bare jeg kigger mig om efter en anden.

Anmeld

6. juni 2011

H+S Skjolgborg.

jeg ville klar sige nej gør det ikke har også haft en derfra og jem&fix til min datter køber aldrig sådan nået igen derud..

Henriette

Anmeld

6. juni 2011

jeanett 26

Vi har en fra Harld nyborg og vi har brugt den rimelig meget og der har ik været noget med den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.