nogen der har erfaring med klapvognen fra harald nyborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.064 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

DLM

er der nogen der kender den og evt ved hvad kvaliteten er på den? for overvejer at købe den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

roenlund

Jeg synes at den virkede tung da jeg var ude og prøve den og endte så med at købe en anden... men det er josmagogbehag, jeg ville tage ud og prøve den hvis jeg var dig og prøv også nogle andre før du bestemmer dig, det er jo en du højst sandsynligt skal bruge i mange år...

Anmeld

4. juni 2011

slettet_7530

DLM skriver:

er der nogen der kender den og evt ved hvad kvaliteten er på den? for overvejer at købe den.

Jeg har set indlæg med nogle der ikek var tilfredse med dem

Anmeld

4. juni 2011

DLM

roenlund skriver:

Jeg synes at den virkede tung da jeg var ude og prøve den og endte så med at købe en anden... men det er josmagogbehag, jeg ville tage ud og prøve den hvis jeg var dig og prøv også nogle andre før du bestemmer dig, det er jo en du højst sandsynligt skal bruge i mange år...

ville jeg også, men de havde ikke flere før engang her midt i juni sagde hun der ude. Den er jo noget billigere end de fleste så ville lige høre om kvaliteten var ok selv om den er det

Anmeld

4. juni 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg havde én, men blev aldrig rigtig glad for den.. Tung og skrumlet..

Anmeld

4. juni 2011

DLM

Albertesmor skriver:

Jeg har set indlæg med nogle der ikek var tilfredse med dem

okay, men den er jo også billig så kvaliteten er nok der efter.

Anmeld

4. juni 2011

DLM

AnjaM skriver:

jeg havde én, men blev aldrig rigtig glad for den.. Tung og skrumlet..

okay, så kan jeg nok godt droppe at tage ud og kigge på den.

Anmeld

4. juni 2011

grinbidderen

DLM skriver:

vi købte den i sommeren 09 og kun fordi vi skulle bruge en hurtig løsning da vi skulle i sommerhus men vores dreng, og den skulle være billiig....

Vi har fortrudt det RIGTIG meget at vi købte den, hjulne faldt tit af så man lige pludselig skulle løbe efter det osv, den rustede hurtig og var bare ikke god... så jeg ville klart anbefalde dig/jer til at købe en anden model godt nok måske dyre men ellers finde en brugt der er beder end den fra hararld nyborg..

HÅBER  du kan bruge mit svar!

Anmeld

4. juni 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
DLM skriver:

okay, så kan jeg nok godt droppe at tage ud og kigge på den.

jeg synes du skal kigge på den hvis du har mulighed for det..
Har også læst flere, som har været glæde for den.. Så det er klart en smagssag..

Anmeld

4. juni 2011

DLM

grinbidderen skriver:

vi købte den i sommeren 09 og kun fordi vi skulle bruge en hurtig løsning da vi skulle i sommerhus men vores dreng, og den skulle være billiig....

Vi har fortrudt det RIGTIG meget at vi købte den, hjulne faldt tit af så man lige pludselig skulle løbe efter det osv, den rustede hurtig og var bare ikke god... så jeg ville klart anbefalde dig/jer til at købe en anden model godt nok måske dyre men ellers finde en brugt der er beder end den fra hararld nyborg..

HÅBER  du kan bruge mit svar!

ej hvor noget øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.