Grviditet og tattooveringer????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

happymothertobe

Først, tillykke med graviditeten  

Dernæst, uhh jeg ved hvad du mener...!! Jeg var med en veninde, da hun skulle have en lavet, 2 uger efter jeg havde fundet ud af at jeg var gravid og ihhh hvor det kriblede for at få lavet en ny...

Men men men, spurgte den søde tatovør, og det er et NO-GO når du er gravid og når du ammer. Ikke så meget på grund af farven, men pga. risikoen for betændelse som kan give leverbetændelse osv...  

Så må desværre meddele dig at du nok bliver nødt til at vente et godt stykke tid

Håber du kan vente, og at du får et dejligt graviditetsforløb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Anonym trådstarter

happymothertobe skriver:

Først, tillykke med graviditeten  

Dernæst, uhh jeg ved hvad du mener...!! Jeg var med en veninde, da hun skulle have en lavet, 2 uger efter jeg havde fundet ud af at jeg var gravid og ihhh hvor det kriblede for at få lavet en ny...

Men men men, spurgte den søde tatovør, og det er et NO-GO når du er gravid og når du ammer. Ikke så meget på grund af farven, men pga. risikoen for betændelse som kan give leverbetændelse osv...  

Så må desværre meddele dig at du nok bliver nødt til at vente et godt stykke tid

Håber du kan vente, og at du får et dejligt graviditetsforløb

For mit lille spir kan jeg vente flere år.. Meeeen puuha, når man bor med en tattovør, så kribler det jo

Anmeld

4. juni 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Haha.. havde sku slet ikke set min stavefejl hvis man overhoved kan kalde det for det! Griner...

ja du må undskylde. ved godt det var en fejl og jeg er heller ikke fejlfri (og alt det der) men jeg kunne bare ikke lade være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.