Grviditet og tattooveringer????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

Anonym trådstarter

Nu har jeg en tattoovering(staves) som ikke er lavet færdig, og jeg er ca 6 uger gammel.

Jeg vil smadder gerne have lavet den færdig, men må man godt blive tusset når man er gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Nu har jeg en tattoovering(staves) som ikke er lavet færdig, og jeg er ca 6 uger gammel.

Jeg vil smadder gerne have lavet den færdig, men må man godt blive tusset når man er gravid?

pas men det har jo liiiiiige været oppe hvor giftigt det satans shit er  og har man en så er man afhængi.. har MASSER jeg gerne ville have og MANGE jeg er ovenud lykkelig for ikke at have fået  men jeg ville personligt aldrig blive tusset på når jeg er gravid 

Anmeld

4. juni 2011

Nettemor

du må slet ikke få tusset når du kun er 6 uger gammel  men syns du er god til at skrive

ej spøg til side. jeg kunne bare ikke lige lade være SORRY

jeg vidste jo godt hvad du mente. men ved desværre ikke det store om tatoveringer under graviditet. men lige umiddelbart kan jeg da ikke se noget i vejen for det. men det må tatovøren også vide?

Anmeld

4. juni 2011

Kamulla

nej du må ikke blive tattoveret når du er gravid eller Ammer

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

pas men det har jo liiiiiige været oppe hvor giftigt det satans shit er  og har man en så er man afhængi.. har MASSER jeg gerne ville have og MANGE jeg er ovenud lykkelig for ikke at have fået  men jeg ville personligt aldrig blive tusset på når jeg er gravid 

Jeg har ikke mange tattooveringer, men ville nu gerne have lavet den færdig..  Kan næsten ikke vente over 9mdr på det

Men det bliver jeg jo nok nød til så...

Anmeld

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Jeg har ikke mange tattooveringer, men ville nu gerne have lavet den færdig..  Kan næsten ikke vente over 9mdr på det

Men det bliver jeg jo nok nød til så...

mange eller få når du først har fået en så er de fleste fanget i et net af at nu har man overtrådt en grænse også kan det komme an...  

men du kan da med garanti godt finde en der gerne vil tusse dig 

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

du må slet ikke få tusset når du kun er 6 uger gammel  men syns du er god til at skrive

ej spøg til side. jeg kunne bare ikke lige lade være SORRY

jeg vidste jo godt hvad du mente. men ved desværre ikke det store om tatoveringer under graviditet. men lige umiddelbart kan jeg da ikke se noget i vejen for det. men det må tatovøren også vide?

Haha.. havde sku slet ikke set min stavefejl hvis man overhoved kan kalde det for det! Griner...

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

mange eller få når du først har fået en så er de fleste fanget i et net af at nu har man overtrådt en grænse også kan det komme an...  

men du kan da med garanti godt finde en der gerne vil tusse dig 

Jeg bor sammen med en tattovør, så det er jo ikke lige det der er spørgsmålet, og jeg er 6 uger henne, så en tattovør ville ikke ane om jeg er gravid.. Spørgsmålet var om hvorvidt det var giftigt for fosteret?????? Men det har jeg jo så fået svar på nu

Anmeld

4. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Det frarådes at gravide og ammende ikke bliver tusset.

Der bliver pumpet en masse adrenalin rundt og noget andet også, som kroppen udskiller, når den bliver udsat for smerte påvirkning, der har en unødvendig indlysende på barnet. Og mælk hvis man er ammende.

Jeg ville klart vente. Den løber jo ingen steder.

Og ja, så har der også været en masse med blækket og om der er noget i det dee også kan påvirke baby/mælk.

Ville aldrig selv gøre det.

*Camilla

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Det frarådes at gravide og ammende ikke bliver tusset.

Der bliver pumpet en masse adrenalin rundt og noget andet også, som kroppen udskiller, når den bliver udsat for smerte påvirkning, der har en unødvendig indlysende på barnet. Og mælk hvis man er ammende.

Jeg ville klart vente. Den løber jo ingen steder.

Og ja, så har der også været en masse med blækket og om der er noget i det dee også kan påvirke baby/mælk.

Ville aldrig selv gøre det.

*Camilla

Nej jeg tror også bare jeg venter.. Vil ikke løbe chancen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.