Ville i giftes langt før end manden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Prøv at tage en snak med ham om, hvorfor han gerne vil vente 5-6 år mere..? Er det fordi han bare ikke er klar, til at tage så seriøst et spring nu? Er det af økonomiske årsager? Er det fordi han bare ikke vil? Hør hans argumenter, og lad ham høre dine.. Forhåbentlig vil i ende med at forstå hinandens synspunkter, og evt komme på et kompromis

Ellers så tag en veninde med ud i en brudekjole butik, tag en masse billeder af dig i forskellige brudekjoler, og lad dem ligge hist og her rundt i lejligheden.. Køb nogen bryllupsmagasiner, og efterlad dem ude på toilettet.. Måske fatter han hinten til sidst

Vi har taget snakken en del gange. Først ville han vente fordi han ikke var klar, så synes han ikke der var penge til det, og lige nu synes han ikke det er det rette tidspunkt. Men kan være jeg skal prøve med små hints. en dag må det da lykkes mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Mit er gravist blevet værre med årene og stod det til mig blev jeg gift i morgen. Men jeg må væbne mig med tålmodighed.

men du har til gengæld også en lille på vej som du rigtig kan glæde dig over :-)

Ja nummer 3 i rækken og min jordemoder har været efter os og spurgt om det ikke snart var på tide at få styr på "sagerne"

Men altså nej, ikke lige forløbig

*Camilla 23*3

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Det var pænt sagt 

Jaaah, jeg tror da han er rimelig godt tilfreds... Men han kan heller ikke tillade sig andet, han var sgu advaret, haha!

Som min kære fader sagde: "der er ingen reklamations ret" 

Det er sjovt de fædre altid kan finde på noget at sige Min sagde at hvis jeg nogensinde blev gift så skulle jeg altså ikke komme hjem så tit mere, så var det mandens tur til at tage sig af mig, nu havde de vist gjort deres

Så din kæreste kan altså ikke fortryde nu. så må vi håbe han ved hvad han går ind til men mon ikke. ellers havde han vel ikke kæmpet for det

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Ja nummer 3 i rækken og min jordemoder har været efter os og spurgt om det ikke snart var på tide at få styr på "sagerne"

Men altså nej, ikke lige forløbig

*Camilla 23*3

Nå det var ikke den første. Ja så kan jeg godt se det er ved at være på tide. ej i dag er det da heldigvis ikke ilde set at man ikke er gift når man har børn

Anmeld

4. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Nå det var ikke den første. Ja så kan jeg godt se det er ved at være på tide. ej i dag er det da heldigvis ikke ilde set at man ikke er gift når man har børn

Ha ha, nej heldigvis, ellers var vi da for længst blevet udstødt

Vi er da ring forlovet, det er da en start

*Camilla

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Ha ha, nej heldigvis, ellers var vi da for længst blevet udstødt

Vi er da ring forlovet, det er da en start

*Camilla

Ja det er det. så er man også sikre på man er hinandens

Anmeld

4. juni 2011

DLM

Jeg har aldrig tænkt over det med bryllup. Kæresten og jeg har været sammen 10 snart 11 år og har ikke tænkt på bryllup endnu. Jeg er ikke sikker på vi nogensinde bliver gift.

Men jeg håber da at du i den nærmeste fremtid, kan komme i hvid kjole og sige ja til din mand

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

Jeg har aldrig tænkt over det med bryllup. Kæresten og jeg har været sammen 10 snart 11 år og har ikke tænkt på bryllup endnu. Jeg er ikke sikker på vi nogensinde bliver gift.

Men jeg håber da at du i den nærmeste fremtid, kan komme i hvid kjole og sige ja til din mand

Det er nok også meget forskelligt fra person til person. og ved egentlig heller ikke hvor det stammer fra min lyst til at blive gift, for i min familie er det ikke noget man går op i.

Men mange tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.