Anonym skriver:
Ja som overskriften siger så vil jeg så gerne giftes snart, men kæresten vil kæresten ikke endnu. Det skal siges at han gerne vil giftes en dag, men han ved ikke hvornår.
Og det er så træls for jeg er så giftelysten. Jeg vil så gerne iføre mig en fantastisk kjole, skride op ad kirkegulvet og sige ja til min prins foran alle vores venner og familie. For jeg elsker ham så utrolig meget og vil så gerne vise resten af verden det. Jeg ved godt at man ikke behøver blive gift for det men det føles bare så rigtig på en elelr anden måde.
Vi har været sammen i 6 år nu og jeg har altid vidst jeg gerne ville giftes og har haft så mange drømme om det, men er faktisk nået frem til at jeg er ligeglad med hvad rammerne for festen er, bare vi er sammen og bare vi kan få lov til at fejre det med dem der står os nær. Så for mig på det gerne være i haven i et telt og vi selv har stået for maden og alt muligt, for så er det stadig billigt.
Er der nogen af jer der også var giftelystne lang tid før manden og hvad gjorde i?
Samt har nogen af jer holdt bryllup hjemme? Hvordan var det og hvad var prisen
Har også været det længe. Vi har også været dammen i over 6 år. Og for omkring 3 år side, var jeg så gifte skruk, at jeg var lige ved at gå ud af mit gode skind

Men, det har faktisk ændret sig lidt. Jeg er ikke helt så vild med det efterhånden. Og har lagt det lidt på hylden.
Jeg er ikke interesseret i det lige for tiden. Der er mange ting der faktisk ville gøre det langt mere besværligt for os, at blive gift nu, især hvor jeg er studerende og nu skal en tur på barsel.
Så vi venter, muligvis 2-3 år endnu.
*Camilla 23+3
Anmeld