Hej tøser og drenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2008

SaNiNa

MorCamilla skriver:

Puha da sikke en tur du har haft.. og sikke da et lortesygehus - at de bare har sendt dig hjem igen på den måde. Jeg håber at du får medhold i den klage din læge har sendt til dem..

Jeg havde også kvalme og kastede op i graviditeten, men slet ikke så meget som dig..Heldigvis da Jeg kan godt forstå dine tanker omkring at du bare vil have det til at holde op igen, tror det er meget normalt at tænke sådan når man har det så skidt i graviditeten..
Jeg fik nogle piller der tog det meste af min kvalme, da jeg var gravid.. Har din læge snakket om dem? (jeg kan ikke huske hvad de hedder) men de var gode og hjalp mig meget...

Sikke da noget lort de har sagt til dig med din nåleskræk.. Det kan de da ikke være bekendt, for som du også selv skriver, så kan man jo ikke gøre for at man er bange for nåle.. (jeg er også selv panisk bange, når jeg skal stikkes - hader det vildt meget)

Rigtig go bedring, jeg håber at du snart er frisk og på toppen igen, så du kan nyde din graviditet.. og den lille bebs i maven..

Knus fra Camilla.

Jo har fået to forskellige slags bare som stikpille da jeg jo kaster alt på igen... men de virker desværre kun få dag og så er det, det... derfor er vi nået frem til at akkunpunktur noget der... har snaket med min kærestes makker som osse får det og det skulle være en meget lille nål og man skulle ikke kunne mærke det.. men er stadig meget nervøs så håber dagen går stærkt så jeg bare kan få det overstået...

Så jeg kan vaske lidt tøj eller bare sidde oppe og hygge lidt... altså en normal daglig dag.

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

MorCamilla

Sanne skriver:

Jo har fået to forskellige slags bare som stikpille da jeg jo kaster alt på igen... men de virker desværre kun få dag og så er det, det... derfor er vi nået frem til at akkunpunktur noget der... har snaket med min kærestes makker som osse får det og det skulle være en meget lille nål og man skulle ikke kunne mærke det.. men er stadig meget nervøs så håber dagen går stærkt så jeg bare kan få det overstået...

Så jeg kan vaske lidt tøj eller bare sidde oppe og hygge lidt... altså en normal daglig dag.

Sanne

Jeg håber at akkunpunktur hjælper dig.. Jeg har aldrig selv prøvet det overhovedet.. Men har hørt at det skulle være rigtig godt...
Held og lykke med det... Håber at det virker, så du kan få en nogenlunde normal dagligdag igen..

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.