Sanne skriver:
Tak... Ja hvis det ikke hvade været for kæresten hvad jeg slet ikke fået drop for vagtlægen ville ikke gøre noget selvom jeg kastede alt på og hvad gjort det i 48 timer, var meget svimmel og hvade pletter for øjene...
da vi så endelig vi en henvisning tog de det slet ikke seriøst vi sad på en gang uden for afd. i 1 timer før vi kom ind hvor jeg bare kastede op og op og op... hvade høj feber og stadig tog de det ikke alvor...
Me fik da 2 L væske og gave en sygeplejerske et møj fald. (man siger ikke til SANNE at jeg lige skulle tænke over mit problem med nåle når jeg jo snart skal føde... er jo ikke bange for nåle med vilje"
men blev så udskrevet igen, med giga hovedpine, k valme, svimmlhed ovs. ja og så lige min blærebetændelse.
Min egen læge troede stadig jeg var indlagt og var helt choket over jeg kom, hvad hvade ikke fået nogen journal som de ellers sagde de ville sende med det sammen da vi tog hjem.
Så OUH kan jeg ikke anbefale lige nu... skal derud i morgen hvor jeg nok kommer til at fortælle dem et par små ting, kæresten og min far tager med... + min egen læge har indgivet en klager over de har udskrevet mig i min tilstand...
Ang NF scanningen ja, det var underligt at se vores lille baby som nu gør mig så dårlig ikke være større... Det har været en rigtig hård periode og har desværre bare ønsket at, det ville slutte... Hvilket jeg jo nok ikke ønsker men det gøre jeg jo nok ikke inderest inde har nok bare brug for at få det bedre og være oppe igen...
Sanne
Puha da sikke en tur du har haft.. og sikke da et lortesygehus - at de bare har sendt dig hjem igen på den måde. Jeg håber at du får medhold i den klage din læge har sendt til dem..
Jeg havde også kvalme og kastede op i graviditeten, men slet ikke så meget som dig..Heldigvis da

Jeg kan godt forstå dine tanker omkring at du bare vil have det til at holde op igen, tror det er meget normalt at tænke sådan når man har det så skidt i graviditeten..
Jeg fik nogle piller der tog det meste af min kvalme, da jeg var gravid.. Har din læge snakket om dem? (jeg kan ikke huske hvad de hedder) men de var gode og hjalp mig meget...
Sikke da noget lort de har sagt til dig med din nåleskræk.. Det kan de da ikke være bekendt, for som du også selv skriver, så kan man jo ikke gøre for at man er bange for nåle.. (jeg er også selv panisk bange, når jeg skal stikkes - hader det vildt meget)
Rigtig go bedring, jeg håber at du snart er frisk og på toppen igen, så du kan nyde din graviditet.. og den lille bebs i maven..
Knus fra Camilla.
Anmeld