Hej tøser og drenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. november 2008

SaNiNa

Så håber jeg på at være tilbage på siden.

Lidt af svær graviditetskvalme og har været indlagt i weekeden for at få væske... men syntes ikke helt de gjore nok på sygehuset blev send hjem med en blærebetændelse uden noget mod den... så har lige været ved min egen lægen som var helt chokoet over jeg var blevet udskrevet... og er blevet sat under en skrap kur mod blærebetændelse...

i fredages var vi til NF scanning hvor alt så godt ud og vi er i den lave ende for misdannelse

har tabt 10 kg nu under min graviditete så har fået lavet et væske/mad skema så der kan holdes øje med hvad der bliver nede...

Sanne "som ligner en val lige nu"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej..

hvor høres det riktig træls ud for dig!! Får virkelig håpe du er på bedringens vej nu!!!Du har da godt nok tabt mange kg.....

Ønsker deg god bedring!!Å håper resten av dit svangerskap bliver lit nemere

MVH Linda

Anmeld

24. november 2008

Mathilde

Hej søde Sanne

Ja sikke da en barsk omgang! Men hvor er det da godt, at du har sådan en god læge.
Var det ikke bare helt fantastisk at se din lille baby for første gang? Jeg glæder mig helt vildt!
Altså nu må du da ikke tabe dig mere... Er du ikke ved at være langt nede i vægt nu?

Rigtig god bedring
Mathilde

Anmeld

24. november 2008

MorCamilla

Hejsa Sanne...

Puha, sikke da en tur du skal igennem... Men hvad gør man ikke for sine børn.. he he...
Jeg synes også det var underlige at du er sendt hjem fra sygehusetr uden nogen kur mod blærebetændelsen... Godt at din egen læge gav dig noget så..
Rigtig dejligt at høe at NK skanningen gik godt og at alt ser fint ud, vr det ikke fedt at få lov til at se det lille vidunder inde i maven..? Jeg kan huske at jeg tuedet første skanning jeg var til - det var bare så overvældende...
Rigtig go bedring, jeg håber snart at du er på toppen igen, så du kan nyde graviditeten...

Knus fra camilla.

Anmeld

25. november 2008

SaNiNa

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Hej..

hvor høres det riktig træls ud for dig!! Får virkelig håpe du er på bedringens vej nu!!!Du har da godt nok tabt mange kg.....

Ønsker deg god bedring!!Å håper resten av dit svangerskap bliver lit nemere

MVH Linda

Tak... det er desværre bare vendt helt igen... lige meget hvor meget jeg spiser har jeg kvalme og ubehag... skal have akkunpunktur (staves) imorgen så håber meget det hjælper...

Sanne

Anmeld

25. november 2008

Miamaja

stort knuser til dighaaber alt start vel til

Anmeld

25. november 2008

SaNiNa

Mathilde skriver:

Hej søde Sanne

Ja sikke da en barsk omgang! Men hvor er det da godt, at du har sådan en god læge.
Var det ikke bare helt fantastisk at se din lille baby for første gang? Jeg glæder mig helt vildt!
Altså nu må du da ikke tabe dig mere... Er du ikke ved at være langt nede i vægt nu?

Rigtig god bedring
Mathilde

Ja er ved at være rigtig træt af det... tænkte flere gang i weekenden at nu kunne det bare være nok... bare det at tanken har strejfet mig gøre mig så ked af det... men har jo desværre på ingen måder fået et forhold til den lille ikke andet end jeg er så træt af den og bare ikke orker...

alt hvad jeg spiser kommer stadig op, og kan slet ikke blive mæt, men har jo heller ikke spist i flere uger.
og så at jeg skal spiser 1 gang hver 15 min det gør min næsten sindsyg kan jo ikke andet end at fylde i hovede...

skal jo så have det der akkunpunktur i morgen, og scannes (som jeg så skal 1 gang om ugen i en periode) så håber det hjælper og scanningerne kan give mig et forhold til den lille... lige nu er det kæresten som glæder sig mest til den lille kommer jeg vil have have den ud... så jeg ikke er senge liggende mere.

Sanne "som bare er så ked af det hele tiden"

Anmeld

25. november 2008

SaNiNa

MorCamilla skriver:

Hejsa Sanne...

Puha, sikke da en tur du skal igennem... Men hvad gør man ikke for sine børn.. he he...
Jeg synes også det var underlige at du er sendt hjem fra sygehusetr uden nogen kur mod blærebetændelsen... Godt at din egen læge gav dig noget så..
Rigtig dejligt at høe at NK skanningen gik godt og at alt ser fint ud, vr det ikke fedt at få lov til at se det lille vidunder inde i maven..? Jeg kan huske at jeg tuedet første skanning jeg var til - det var bare så overvældende...
Rigtig go bedring, jeg håber snart at du er på toppen igen, så du kan nyde graviditeten...

Knus fra camilla.

Tak... Ja hvis det ikke hvade været for kæresten hvad jeg slet ikke fået drop for vagtlægen ville ikke gøre noget selvom jeg kastede alt på og hvad gjort det i 48 timer, var meget svimmel og hvade pletter for øjene...

da vi så endelig vi en henvisning tog de det slet ikke seriøst vi sad på en gang uden for afd. i 1 timer før vi kom ind hvor jeg bare kastede op og op og op... hvade høj feber og stadig tog de det ikke alvor...

Me fik da 2 L væske og gave en sygeplejerske et møj fald. (man siger ikke til SANNE at jeg lige skulle tænke over mit problem med nåle når jeg jo snart skal føde... er jo ikke bange for nåle med vilje"

men blev så udskrevet igen, med giga hovedpine, k valme, svimmlhed ovs. ja og så lige min blærebetændelse.

Min egen læge troede stadig jeg var indlagt og var helt choket over jeg kom, hvad hvade ikke fået nogen journal som de ellers sagde de ville sende med det sammen da vi tog hjem.

Så OUH kan jeg ikke anbefale lige nu... skal derud i morgen hvor jeg nok kommer til at fortælle dem et par små ting, kæresten og min far tager med... + min egen læge har indgivet en klager over de har udskrevet mig i min tilstand...

Ang NF scanningen ja, det var underligt at se vores lille baby som nu gør mig så dårlig ikke være større... Det har været en rigtig hård periode og har desværre bare ønsket at, det ville slutte... Hvilket jeg jo nok ikke ønsker men det gøre jeg jo nok ikke inderest inde har nok bare brug for at få det bedre og være oppe igen...

Sanne

Anmeld

25. november 2008

SaNiNa

Miamaja skriver:

stort knuser til dighaaber alt start vel til

Tak... Gør jeg godt nok osse... bare det at kunne spise og så føle sig mæt ville være vidunderligt.

Anmeld

25. november 2008

MorCamilla

Sanne skriver:

Tak... Ja hvis det ikke hvade været for kæresten hvad jeg slet ikke fået drop for vagtlægen ville ikke gøre noget selvom jeg kastede alt på og hvad gjort det i 48 timer, var meget svimmel og hvade pletter for øjene...

da vi så endelig vi en henvisning tog de det slet ikke seriøst vi sad på en gang uden for afd. i 1 timer før vi kom ind hvor jeg bare kastede op og op og op... hvade høj feber og stadig tog de det ikke alvor...

Me fik da 2 L væske og gave en sygeplejerske et møj fald. (man siger ikke til SANNE at jeg lige skulle tænke over mit problem med nåle når jeg jo snart skal føde... er jo ikke bange for nåle med vilje"

men blev så udskrevet igen, med giga hovedpine, k valme, svimmlhed ovs. ja og så lige min blærebetændelse.

Min egen læge troede stadig jeg var indlagt og var helt choket over jeg kom, hvad hvade ikke fået nogen journal som de ellers sagde de ville sende med det sammen da vi tog hjem.

Så OUH kan jeg ikke anbefale lige nu... skal derud i morgen hvor jeg nok kommer til at fortælle dem et par små ting, kæresten og min far tager med... + min egen læge har indgivet en klager over de har udskrevet mig i min tilstand...

Ang NF scanningen ja, det var underligt at se vores lille baby som nu gør mig så dårlig ikke være større... Det har været en rigtig hård periode og har desværre bare ønsket at, det ville slutte... Hvilket jeg jo nok ikke ønsker men det gøre jeg jo nok ikke inderest inde har nok bare brug for at få det bedre og være oppe igen...

Sanne

Puha da sikke en tur du har haft.. og sikke da et lortesygehus - at de bare har sendt dig hjem igen på den måde. Jeg håber at du får medhold i den klage din læge har sendt til dem..

Jeg havde også kvalme og kastede op i graviditeten, men slet ikke så meget som dig..Heldigvis da Jeg kan godt forstå dine tanker omkring at du bare vil have det til at holde op igen, tror det er meget normalt at tænke sådan når man har det så skidt i graviditeten..
Jeg fik nogle piller der tog det meste af min kvalme, da jeg var gravid.. Har din læge snakket om dem? (jeg kan ikke huske hvad de hedder) men de var gode og hjalp mig meget...

Sikke da noget lort de har sagt til dig med din nåleskræk.. Det kan de da ikke være bekendt, for som du også selv skriver, så kan man jo ikke gøre for at man er bange for nåle.. (jeg er også selv panisk bange, når jeg skal stikkes - hader det vildt meget)

Rigtig go bedring, jeg håber at du snart er frisk og på toppen igen, så du kan nyde din graviditet.. og den lille bebs i maven..

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.