Er du blevet taget i numsen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Sabsy

Carina1977 skriver:

Ja det må siges  Man må håbe at folk ikke svarer udelukkende fra overskriften hehe

Men det var altså bare min første tanke, og også derfor jeg klikkede mig ind, for det var da lidt sjovt

Hhahaha så også der 100 hits ca.. Så mon det er overskriften der trækker??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

lisesp83

Carina1977 skriver:

Ja det må siges  Man må håbe at folk ikke svarer udelukkende fra overskriften hehe

Men det var altså bare min første tanke, og også derfor jeg klikkede mig ind, for det var da lidt sjovt

Det samme her. Da jeg så overskriften, vågnede jeg dælme op da.

Anmeld

4. juni 2011

L.J.L

Bubbes skriver:

Det er den blå avis

Dba har ingen regler om fortrydelsesret.

Anmeld

4. juni 2011

Carina1977

Bubbes skriver:

Hhahaha så også der 100 hits ca.. Så mon det er overskriften der trækker??

Hehe det var godt udtænkt af dig....nu får du masse af svar

Anmeld

4. juni 2011

kiwifrugten

Ja jeg er blevet taget i numsen og det gør skide ondt så holder mig helst fra det

Men ja jeg er blevet taget i røven ved internet bestillinger og desværre ved større beløb jeg handler ALDRIG over nettet mere.

Havde købt en Verner Phanton lampe til 5500 kr havde overført pengene men der kom ingen lampe jeg kæmpede 2 mdr med at få mine penge tilbage.

Og nu kæmper jeg med et par sko. Jeg havde overført 1200 kr for 3 par sko og en mdr efter var de stadig ikke kommet og kunne ikke rigtig få fat på personen men så kom de da. Men det var de forkerte og nu står jeg med nogle sko jeg ikke kan bruge og kan ikke få fat i ejeren så nu skal politiet ind over :-(

Anmeld

4. juni 2011

Sabsy

kiwifrugten skriver:

Ja jeg er blevet taget i numsen og det gør skide ondt så holder mig helst fra det

Men ja jeg er blevet taget i røven ved internet bestillinger og desværre ved større beløb jeg handler ALDRIG over nettet mere.

Havde købt en Verner Phanton lampe til 5500 kr havde overført pengene men der kom ingen lampe jeg kæmpede 2 mdr med at få mine penge tilbage.

Og nu kæmper jeg med et par sko. Jeg havde overført 1200 kr for 3 par sko og en mdr efter var de stadig ikke kommet og kunne ikke rigtig få fat på personen men så kom de da. Men det var de forkerte og nu står jeg med nogle sko jeg ikke kan bruge og kan ikke få fat i ejeren så nu skal politiet ind over :-(

Hahaha samme her - aaaav!..Tilbage til emne Det var da møg irriterende!! Hmpf!!Tænk at folk kan snyde sådan.. - Kan du få dine penge igen??..Jeg har lige solgt noget til Rosa herinde fra, også vidt jeg kunne forstå er hun vist helt tilfreds - hvilket for mig er rart!..Krydser fingre for at du kan få dine penge igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.