Er du blevet taget i numsen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

Sabsy

Min mand er ved at handle lidt rundt på nettet - han sælger blandt andet nogle ting..Er der noget man skal passe på med?? - Og kan køber fortryde efter køb??Hader at handle over nettet, har dog solgt noget herinde 2 gange - men hvilke rettigheder har man og har man ikke??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

bøgelund

Bubbes skriver:

Min mand er ved at handle lidt rundt på nettet - han sælger blandt andet nogle ting..Er der noget man skal passe på med?? - Og kan køber fortryde efter køb??Hader at handle over nettet, har dog solgt noget herinde 2 gange - men hvilke rettigheder har man og har man ikke??

meget frisk overskrift.. var ikke lige handel jeg tænkte.. haha.. 

nå, men køber kan ikke fortryde, hvis i sælger som beset.. (regner med at det er brugte ting)

jeg følger min fornemmelse, hvis jeg syns køber / sælger virker mærkeligt, venter jeg hellere til jeg finder noget magen til.. 

er aldrig blevet taget bagi.. hehe.. 

Anmeld

4. juni 2011

Carina1977

Hehe troede du mente det bogstaveligt, for jeg var på vej til at skrive, ja jeg er da blevet taget på numsen engang haha

Jeg er blevet snydt en enkelt gang, men der handlede det heldigvis kun om 100 kr.

Alm. web-butikker har jeg aldrig haft problemer med....har kun oplevet det, hvis jeg har handlet ved private

Anmeld

4. juni 2011

lisesp83

Carina1977 skriver:

Hehe troede du mente det bogstaveligt, for jeg var på vej til at skrive, ja jeg er da blevet taget på numsen engang haha

Jeg er blevet snydt en enkelt gang, men der handlede det heldigvis kun om 100 kr.

Alm. web-butikker har jeg aldrig haft problemer mere....har kun oplevet det, hvis jeg har handlet ved private

Overskriften: Er du blevet taget i numsen.. Ikke på. haha

Anmeld

4. juni 2011

L.J.L

Bubbes skriver:

Køber kan som udgangspunkt ikke fortryde hvis der er tale om en privathandel. QXL er dog blevet pålagt fortrydelsesret iblandt køber og sælger, uanset om man er privat eller erhverv, så hvis din mand sælger derinde skal han være opmærksom på at køber kan fortryde handlen inden for 14 dage efter modtagelse af varen. Der er ikke noget farligt ved at sælge på nettet, sælger er som regel bedre stillet end køber.

Anmeld

4. juni 2011

Carina1977

lisesp83 skriver:

Overskriften: Er du blevet taget i numsen.. Ikke på. haha

Ja der er dælme ikke nogen, der har taget mig i numsen i hvert fald

Anmeld

4. juni 2011

lisesp83

Carina1977 skriver:

Ja der er dælme ikke nogen, der har taget mig i numsen i hvert fald

Haha fik simpelthen et grin, da jeg læste overskriften. Tænkte det var dælme friskt at spørge om.

Anmeld

4. juni 2011

Sabsy

bøgelund1 skriver:

meget frisk overskrift.. var ikke lige handel jeg tænkte.. haha.. 

nå, men køber kan ikke fortryde, hvis i sælger som beset.. (regner med at det er brugte ting)

jeg følger min fornemmelse, hvis jeg syns køber / sælger virker mærkeligt, venter jeg hellere til jeg finder noget magen til.. 

er aldrig blevet taget bagi.. hehe.. 

Hahahahahha

Anmeld

4. juni 2011

Carina1977

lisesp83 skriver:

Haha fik simpelthen et grin, da jeg læste overskriften. Tænkte det var dælme friskt at spørge om.

Ja det må siges  Man må håbe at folk ikke svarer udelukkende fra overskriften hehe

Men det var altså bare min første tanke, og også derfor jeg klikkede mig ind, for det var da lidt sjovt

Anmeld

4. juni 2011

Sabsy

Lauritz skriver:

Køber kan som udgangspunkt ikke fortryde hvis der er tale om en privathandel. QXL er dog blevet pålagt fortrydelsesret iblandt køber og sælger, uanset om man er privat eller erhverv, så hvis din mand sælger derinde skal han være opmærksom på at køber kan fortryde handlen inden for 14 dage efter modtagelse af varen. Der er ikke noget farligt ved at sælge på nettet, sælger er som regel bedre stillet end køber.

Det er den blå avis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.