Sovende hofter,lår som giver ubehag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

Mira0911 skriver:

Er der andre end mig som oplever når jeg i har lagt jer godt til rette i sengen til nattens søvn, så begynder jeres hofter og lår at sove en smule - faktisk også summe... Derved kommer der et ubehag ved det, ikke smerter, men en form for ømhed... 

Det kommer uanset hvilken side jeg ligger på... 

Nogen der ved om det er normalt? Måske overbelastning i bækkenet eller? 

Fortæl endelig... 

Yeaps men jeg har det i min ben især og mine legge især  er SÅ skide irriterende.. plejer at sige det til manden så nusser han mig i søvn, på NUMSEN! Det er SÅ afslappende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Mira0911

Tanja. skriver:

Jeg havde det os, lægen sagde at det var de ekstra kg min krop ikke var vant til (tog meget og hurtigt på) og med BL oveni hatten så hofter/bækken var ret belastet, og nå man så ligger i samme stilling så trykker man alle nerverne ovs

Avs... Jeg er 24+5 og vægten siger lige om snart +17 kg... Startvægten var 60 kg... Så de flyver lige på mig... 

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

MorTilJanuar skriver:

Yeaps men jeg har det i min ben især og mine legge især  er SÅ skide irriterende.. plejer at sige det til manden så nusser han mig i søvn, på NUMSEN! Det er SÅ afslappende 

Har ikke oplevet de steder du oplever det... Det er noget så træls... 

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

Ja det mente jeg nok...

Ja det er vildt det går så hurtigt... Men det føles lidt som den tager en pause nu... 

Anmeld

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

Mira0911 skriver:

Har ikke oplevet de steder du oplever det... Det er noget så træls... 

Næeh men prøv med nusning  det fjerner lidt fokus fra den der irriterende summen 

Anmeld

4. juni 2011

Bondepigen

Mira0911 skriver:

Ja det er vildt det går så hurtigt... Men det føles lidt som den tager en pause nu... 

Det er nok bare min mave der er mærkeligt, for jeg synes altid jeg har hørt at den hurtigt bliver stor anden gang. Men det er først nu her at det lige pludselig er gået stærkt... Men nu er jeg til gengæld osse kæmpe!!!!

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

Det er nok bare min mave der er mærkeligt, for jeg synes altid jeg har hørt at den hurtigt bliver stor anden gang. Men det er først nu her at det lige pludselig er gået stærkt... Men nu er jeg til gengæld osse kæmpe!!!!

Okey... Det er vidst meget forskelligt med det vokseri... 

Anmeld

4. juni 2011

Bondepigen

Mira0911 skriver:

En lille pause er nok osse tiltrængt, hvis ikke du skal gå og falde forover...

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

MorTilJanuar skriver:

Næeh men prøv med nusning  det fjerner lidt fokus fra den der irriterende summen 

Ja det må jeg prøve... 

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

En lille pause er nok osse tiltrængt, hvis ikke du skal gå og falde forover...

Hihi ja tak... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.