Sovende hofter,lår som giver ubehag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.710 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

Mira0911

Er der andre end mig som oplever når jeg i har lagt jer godt til rette i sengen til nattens søvn, så begynder jeres hofter og lår at sove en smule - faktisk også summe... Derved kommer der et ubehag ved det, ikke smerter, men en form for ømhed... 

Det kommer uanset hvilken side jeg ligger på... 

Nogen der ved om det er normalt? Måske overbelastning i bækkenet eller? 

Fortæl endelig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

AnneBJ

Jeg havde det også, og gik bare ud fra det var fordi den lille trykkede på nerver osv...

Men skidetræls var det!

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

AnneBJ skriver:

Jeg havde det også, og gik bare ud fra det var fordi den lille trykkede på nerver osv...

Men skidetræls var det!

Det er enormt træls... Nogle nætter og dage er det så træls at der faktisk kommer lidt smerter ved det... 

Anmeld

4. juni 2011

Bondepigen

Mira0911 skriver:

Det er enormt træls... Nogle nætter og dage er det så træls at der faktisk kommer lidt smerter ved det... 

Det er fordi, du er begyndt at fylde godt nu...Så trykker det på nerverne. Mine hænder, ben og hofter sover hver nat nu... Det er meget ubehageligt...

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

Det er fordi, du er begyndt at fylde godt nu...Så trykker det på nerverne. Mine hænder, ben og hofter sover hver nat nu... Det er meget ubehageligt...

Okey, tak for svar... Synes det bare det begyndte tidligt hos mig... Tror jeg var omkring uge 17/18 stykker henne da jeg opdagede det... 

Anmeld

4. juni 2011

170811

Jeg har det også sommetider.. Vågner om natten pga det. Men ikke hver aften! Det er SÅ træls

Anmeld

4. juni 2011

Bondepigen

Mira0911 skriver:

Okey, tak for svar... Synes det bare det begyndte tidligt hos mig... Tror jeg var omkring uge 17/18 stykker henne da jeg opdagede det... 

Jo men du var osse vokset hurtigere på maven denne gang, ikke...???

Min mave har ikke vokset hurtigere, men den er godt nok blevet kæmpe nu... Større end på samme tid da jeg ventede Emma. Men det er kommet meget pludseligt nu her på det sidste, for jeg har ikke bemærket det der med at vokse hurtigere anden gang...

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

Jo men du var osse vokset hurtigere på maven denne gang, ikke...???

Min mave har ikke vokset hurtigere, men den er godt nok blevet kæmpe nu... Større end på samme tid da jeg ventede Emma. Men det er kommet meget pludseligt nu her på det sidste, for jeg har ikke bemærket det der med at vokse hurtigere anden gang...

Jo min mave voksede enormt hurtigt ret tidligt... Fnis... Kan ses under mavebilleder... 

Anmeld

4. juni 2011

Bondepigen

Mira0911 skriver:

Jo min mave voksede enormt hurtigt ret tidligt... Fnis... Kan ses under mavebilleder... 

Ja det mente jeg nok...

Anmeld

4. juni 2011

Koen.

Jeg havde det os, lægen sagde at det var de ekstra kg min krop ikke var vant til (tog meget og hurtigt på) og med BL oveni hatten så hofter/bækken var ret belastet, og nå man så ligger i samme stilling så trykker man alle nerverne ovs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.