Hvad F....n foregår der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Pingu skriver:

Ok jeg husker bare at min jordemoder i første omgang var glad for at der var gået så lang før jeg blev gravid..............det er selvfølgelig uheldigt at det var ved at gå galt under fødslen. Ved ikke om du skal have kejsersnit igen??

De var meget obs under fødslen og tog ingen chancer!

Var det under fødslen du fik problemer? Jeg skal have PKS næste gang, pga forløbet i min første fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Muffinmus

tja, måske er det lidt rod i det pga pillerne, man ved aldrig.

Jeg blev gravid med min datter da min søn var oknring 11-12 mdr.

og det var ingen problemer med ngoet som helst og alt gik lige efter bogen:-)

Men 4 mdr er bestemt ikke længeat give din krop at komme sig efter en operation....overhovedet,men det betyder ikke det går galt med alting, abre at dit ar kan briste, dine mavemuksler kan give dig brok eller gøre din mave falder meget ud anden gang osv. Men det kan det jo uanset hvad.

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Er der ingen andre med gode råd, eller ved lidt om det her

Anmeld

4. juni 2011

Zeus

Det kan jo også være, at det bare er din krop, som ikke kan finde ud af det? Nu er det 7 mdr siden jeg fødte, og jeg er overhovedet ikke det der ligner, inde i en normal cyklus endnu... Den ene måned kommer den 2 gange, den næste bliver den væk osv... Så måske din krop bare har brug for lidt mere tid? Det kan jo tage op til et år, inden den er normal igen

Anmeld

4. juni 2011

Hvem?

Pingu skriver:

Ok jeg husker bare at min jordemoder i første omgang var glad for at der var gået så lang før jeg blev gravid..............det er selvfølgelig uheldigt at det var ved at gå galt under fødslen. Ved ikke om du skal have kejsersnit igen??

De var meget obs under fødslen og tog ingen chancer!

Jeg har to drenge med kun 11 mdrs mellemrum, den første er født ved rødt kejsersnit, nr. to kom ud i  uge 34+5, da kejsersnittet var ved at springe, jeg sku ha haft PKS, da jeg under ingen omstændigheder  måtte føde selv når der var så kort tid imellem

Men held og lykke

Anmeld

4. juni 2011

Miss T

Pingu skriver:

Hmm ikke for at skræmme dig, men jeg tror det er bedst at snakke med sygehuset og ikke en praktiserende læge om en graviditet så hurtigt efter kejsersnit.

Mit kejsersnit ar var ved at sprække under fødsel 3 år og 2 mdr efter et planlagt kejsersnit.

Jeg fik kejsersnit nr. 2 præcis 18 måneder efter det 1. og jeg havde ingen problemer overhovedet, og der blev ikke rådet til enten det ene eller andet fra hverken praktiserende læge eller sygehus. Praktiserende læge burde også have indsigt i sådanne situationer..

Anmeld

4. juni 2011

Miss T

Anonym skriver:

Tillader mig at være anonym da min fmailie ik skal vide noget om PB endnu.

Vi har en skøn dreng på 4 mdr, jeg ammer ikke, og har haft første mens efter fødsel, for ca 3 uger siden (cyklus inden graviditet lå på 6 uger) jeg har så taget minipiller i ca 1 mdr, men stoppede igen for snart 2 uger siden, da vi blev enige om at se hvad der så sker, arbejder ikke seriøst på nr 2, men bliver jeg gravid bliver vi meget glade Jeg har så oplevelt de sidste 2 dage, en meget lille smule brunligt/rødt udflåd, og kan ikke betegnes som en menstruation, men hvad hulen sker der, er det pga minipillerne, eller er det ÆL, har aldrig oplevet dette før Synes også jeg har haft lidt smerter i underlivet ikke mens agtige smerter, men mere lidt niv og stikken, og undrer mig virkelig hvad det kan være, og om det kan være fra arret fra kejsersnittet, men burde man så ikke have mærket det noget før

nogle der har prøvet noget lignende eller kan give nogle råd er godt nok i vildrede hvad der sker. Skal nok siges at jeg startede med minipiller ca 14 dage inden den første menstruation, da vi ikke vidste hvornår den ville komme.

Hjææælp

Altså jeg blødte altså også meget uregelmæssigt denne gang efter mit 2. kejsersnit, det kan evt. være, hvis du har overanstrengt dig lidt. Så jeg tror, at du skal regne med, at det er ganske normalt, men er du i tvivl så kontakt din egen læge og forhør dig ad.

Anmeld

4. juni 2011

Pingu

Anonym skriver:

Var det under fødslen du fik problemer? Jeg skal have PKS næste gang, pga forløbet i min første fødsel

Ja det var under fødslen......men de havde heller ikke forventet at noget ville ske under graviditeten fordi der var så lang tid mellem.

Det er jo fint hvis lægerne siger ok...........så er det det du skal rette dig efter. Godt at det ikke kun er en praktiserende læge......jeg har ikke de bedste erfaringer med hvor opdaterede de er omkr graviditets eller fødsels gener/problemer!

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Pingu skriver:

Ja det var under fødslen......men de havde heller ikke forventet at noget ville ske under graviditeten fordi der var så lang tid mellem.

Det er jo fint hvis lægerne siger ok...........så er det det du skal rette dig efter. Godt at det ikke kun er en praktiserende læge......jeg har ikke de bedste erfaringer med hvor opdaterede de er omkr graviditets eller fødsels gener/problemer!

okay, det var også mere det at jeg fik det her rødlige udflåd, men kom dagen efter vi havde hygget, og nu jeg tænker over det fik jeg menstruation dagen efter vi hyggede sidste gang(ja ikke ret tit det sker for tiden) så tænker lidt om der kan være en forbindelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.