Hvad F....n foregår der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.330 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juni 2011

Anonym trådstarter

Tillader mig at være anonym da min fmailie ik skal vide noget om PB endnu.

Vi har en skøn dreng på 4 mdr, jeg ammer ikke, og har haft første mens efter fødsel, for ca 3 uger siden (cyklus inden graviditet lå på 6 uger) jeg har så taget minipiller i ca 1 mdr, men stoppede igen for snart 2 uger siden, da vi blev enige om at se hvad der så sker, arbejder ikke seriøst på nr 2, men bliver jeg gravid bliver vi meget glade Jeg har så oplevelt de sidste 2 dage, en meget lille smule brunligt/rødt udflåd, og kan ikke betegnes som en menstruation, men hvad hulen sker der, er det pga minipillerne, eller er det ÆL, har aldrig oplevet dette før Synes også jeg har haft lidt smerter i underlivet ikke mens agtige smerter, men mere lidt niv og stikken, og undrer mig virkelig hvad det kan være, og om det kan være fra arret fra kejsersnittet, men burde man så ikke have mærket det noget før

nogle der har prøvet noget lignende eller kan give nogle råd er godt nok i vildrede hvad der sker. Skal nok siges at jeg startede med minipiller ca 14 dage inden den første menstruation, da vi ikke vidste hvornår den ville komme.

Hjææælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Carina:-)

Ved ikke hvad der sker,men bed lige mærke i at du skrev at din dreng er 4 mdr og du har fået ks.

Mener man fraråder graviditet under 2 år af hensyn til at arret i livmoderen kan springe op.

Men måske det er gamle anbefalinger?

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Ved ikke hvad der sker,men bed lige mærke i at du skrev at din dreng er 4 mdr og du har fået ks.

Mener man fraråder graviditet under 2 år af hensyn til at arret i livmoderen kan springe op.

Men måske det er gamle anbefalinger?

Jeg har konsulteret lægen, da jeg fik minipiller og han sagde det intet problem var, hvis jeg blev gravid, det bedste er dog jeg først bliver gravid efter 6 mdr, men der sker intet ved at jeg bliver det allerede nu, han sagde at uanset hvad lavede de bare ekstra scanninger, så burde ingen problem være der

Anmeld

4. juni 2011

Anonym skriver:

Jeg har konsulteret lægen, da jeg fik minipiller og han sagde det intet problem var, hvis jeg blev gravid, det bedste er dog jeg først bliver gravid efter 6 mdr, men der sker intet ved at jeg bliver det allerede nu, han sagde at uanset hvad lavede de bare ekstra scanninger, så burde ingen problem være der

Så håber jeg for dig at den er der

Anmeld

4. juni 2011

Og kom til at tænke på om det ikke kan være den tegnblødning som mange kvinder oplever når ægget sætter sig fast?

Under alle omstændigheder er det da lidt spændende om den er der i 1 hug

Anmeld

4. juni 2011

Pingu

Hmm ikke for at skræmme dig, men jeg tror det er bedst at snakke med sygehuset og ikke en praktiserende læge om en graviditet så hurtigt efter kejsersnit.

Mit kejsersnit ar var ved at sprække under fødsel 3 år og 2 mdr efter et planlagt kejsersnit.

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Så håber jeg for dig at den er der

Det er jo netop der jeg er forvirret, jeg kan vel ikke allerede være gravid eller kan jeg, er jo kun 3 uger siden jeg havde menstruation Måske jeg skulle tage en test

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Og kom til at tænke på om det ikke kan være den tegnblødning som mange kvinder oplever når ægget sætter sig fast?

Under alle omstændigheder er det da lidt spændende om den er der i 1 hug

Det ville være ret vildt, specielt da jeg ik troede det måske kunne lade sig gøre da det tog så længe med den 1, og så meget har vi ikke hygget, men ja måske, måske jeg skal tage en test, og er den negativ afvente og tage en ny om 2-3 ugers tid

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Pingu skriver:

Hmm ikke for at skræmme dig, men jeg tror det er bedst at snakke med sygehuset og ikke en praktiserende læge om en graviditet så hurtigt efter kejsersnit.

Mit kejsersnit ar var ved at sprække under fødsel 3 år og 2 mdr efter et planlagt kejsersnit.

Jamen jeg kan jo ikke bare ringe til sygehuset, og 2 læger (ikke fra samme lægehus) har sagt det samme, de sagde begge det er yderst sjældent man kan risikere noget. Ved ik hvordan eller hvor jeg skulle spørge ud over lægen

Anmeld

4. juni 2011

Pingu

Anonym skriver:

Jamen jeg kan jo ikke bare ringe til sygehuset, og 2 læger (ikke fra samme lægehus) har sagt det samme, de sagde begge det er yderst sjældent man kan risikere noget. Ved ik hvordan eller hvor jeg skulle spørge ud over lægen

Ok jeg husker bare at min jordemoder i første omgang var glad for at der var gået så lang før jeg blev gravid..............det er selvfølgelig uheldigt at det var ved at gå galt under fødslen. Ved ikke om du skal have kejsersnit igen??

De var meget obs under fødslen og tog ingen chancer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.