Tillader mig at være anonym da min fmailie ik skal vide noget om PB endnu.
Vi har en skøn dreng på 4 mdr, jeg ammer ikke, og har haft første mens efter fødsel, for ca 3 uger siden (cyklus inden graviditet lå på 6 uger) jeg har så taget minipiller i ca 1 mdr, men stoppede igen for snart 2 uger siden, da vi blev enige om at se hvad der så sker, arbejder ikke seriøst på nr 2, men bliver jeg gravid bliver vi meget glade
Jeg har så oplevelt de sidste 2 dage, en meget lille smule brunligt/rødt udflåd, og kan ikke betegnes som en menstruation, men hvad hulen sker der, er det pga minipillerne, eller er det ÆL, har aldrig oplevet dette før
Synes også jeg har haft lidt smerter i underlivet ikke mens agtige smerter, men mere lidt niv og stikken, og undrer mig virkelig hvad det kan være, og om det kan være fra arret fra kejsersnittet, men burde man så ikke have mærket det noget før
nogle der har prøvet noget lignende eller kan give nogle råd er godt nok i vildrede hvad der sker. Skal nok siges at jeg startede med minipiller ca 14 dage inden den første menstruation, da vi ikke vidste hvornår den ville komme.
Hjææælp
Anmeld