Kom så barsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

Bare lige sent og sent vi er nogle der ikke går på barsel før dagen vi føder  men det er altså meget meget forskelligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Miia90

Wimmie skriver:

Ok

Jeg troede nemlig også at jeg havde 4 uger indtil jeg fandt ud af at jeg rent faktisk havde 6 (eller 8), så det er nok bare vores overenskomst der er forhandlet godt hjem... eller måske har det noget med arbejdets art at gøre?

Who knows, det er sikkert tiltrængt til den tid

det tror jeg også Men må holde sig igang så længe som muligt.

Anmeld

4. juni 2011

Levi&LilysMor

om 2 mdr går jeg på barsel  jeg må nemlig to mdr før så det er bare skønt , og det tror jeg også er bedst, jeg er i min sidste praktik som sosu assistent, men starter forfra i praktikken når jeg kommer tilbage efter barsel, det er 37 timer + jeg er uddannet sosu hjælper, og der arbejder jeg ekstra ca. 24-32 timer om måneden

Anmeld

4. juni 2011

Wimmie

Miia90 skriver:

det tror jeg også Men må holde sig igang så længe som muligt.

Nemlig - jeg håber på at kunne blive ved til min barsel starter

Jeg har heldigvis mulighed for at vælge det mest fysiske fra, så jeg egl. bare skal sidde ved en computer det meste af dagen - det er skønt.

Anmeld

4. juni 2011

Miia90

Wimmie skriver:

Nemlig - jeg håber på at kunne blive ved til min barsel starter

Jeg har heldigvis mulighed for at vælge det mest fysiske fra, så jeg egl. bare skal sidde ved en computer det meste af dagen - det er skønt.

Dejligt. Jeg er på et hold hvor vi dyrker idræt, det er super dejligt. men også hårdt. men gør det kan og ikk en pind mere. Man bliver nedtil og passe på sig selv og den lille

Anmeld

4. juni 2011

Wimmie

Miia90 skriver: