Føler mig som den dårligste mor !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Carina:-)

Hold øje med hun ikke ændrer sig,eller bliver sløv.

Og så håber jeg du i fremtiden ligger hende på gulvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

BinaMor

det har de fleste af os prøvet. mine unger er blevet godt hærdet man lærer hele tiden

Anmeld

4. juni 2011

Maja_4000

norenberg skriver:

undskyld mig men forstår ikke de forældre der går fra deres børn når de ligger på sofaen eller andre steder kunne aldrig finde på det...har det været nødvendig at gå fra dem har jeg altid lagt dem på et tæppe på gulvet...

Det er lige dét jeg har brug for at høre nemlig

Anmeld

4. juni 2011

Nessie

Maja_4000 skriver:

Det er lige dét jeg har brug for at høre nemlig

Tænkte jeg også

Men bare rolig, rigtig mange har prøvet at de triller ned af sofaen, sengen, stolen osv., og man går jo ikke fra dem med en forventning om, at de falder ned.

Hilsen en mor, hvis søn har haft utallige buler, og lige nu har skrammer på benene, fordi han løber og leger og kravler op ad ting, med korte bukser på

Anmeld

4. juni 2011

Maja_4000

Nessie skriver:

Tænkte jeg også

Men bare rolig, rigtig mange har prøvet at de triller ned af sofaen, sengen, stolen osv., og man går jo ikke fra dem med en forventning om, at de falder ned.

Hilsen en mor, hvis søn har haft utallige buler, og lige nu har skrammer på benene, fordi han løber og leger og kravler op ad ting, med korte bukser på

Nej , og hun plejer bare at ligge bomstille i den , fordi den er for blød til at hun kan komme nogen steder .. Det lykkedes så idag

Men kan ikke finde nogle mærker , buler eller andet på hende .. Så det var nok ikke så slemt som jeg synes

Anmeld

4. juni 2011

Koen.

Du er bestemt IKKE en dårlig mor men man har det så skidt bagefter desværre! men børn er mere holdbare end man tror

Da Lærke var 5 mdr gammel faldt hun ned fra puslebordet, til trods for at jeg havde fat i hende hele tiden, hun bragede hovedet ned i vores klinkegulv og fik et ordenlig blåt mærke i panden, uh jeg havde det skidt og samvittigheden var sortere end kul! Men hun elsker mig stadig, sååå

hyg i jer lidt ekstra i dag og vær glad for i slap med forskrækkelsen

Anmeld

4. juni 2011

SussieThyssen

Maja_4000 skriver:

Caroline faldt ned fra sofaen mens jeg varmede flaske lige før

Ved ikke hvordan det skete , eller hvordan hun ramte gulvet - for jeg var jo i køkkenet !

Har det SÅ dårligt .. Er grædefærdig og ryster helt .. Hun er stoppet med at græde .. Så hun slog sig vel ikke særlig meget .. Tror I ?

ALDRIG lægge selv de mindste oppe på noget uden man er lige ved siden af.
For lige pludseligt kan de sno sig og bang...så ligger de der.
Så skal du lægge den lille fra dig, så ned på gulvet eller kravlegården, så er du sikker på, der ikke sker noget.

Og så får du lige et trøstekram.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. juni 2011

Annette A

Hej

Har bare hørt om så mange der har haft de der oplevelser med et lille barn der faldt på gulvet på den ene eller anden måde. Fra pusleborde og enddog for nyligt en der fortalte, da hendes søn var 8 dage gammel var han røget ud af liften og ned på fortorvet med hovedet først, fordi liftens snore var hængt fast i barnevognsstellet.

Selv har jeg oplevet da min søn var 4 mdr. at han faldt på gulvet fra vores seng, fordi jeg lige rendte på toilettet og troede jeg havde sikret ham godt nok ved at stille babysengen foran. Da jeg hørte bumpet, det glemmer jeg aldrig. Jeg var lige kommet ud på toilettet, da det skete. Har ikke hørt at der skete noget alvorligt med dem der oplevet det og selvom vi var til observation på sygehuset hele natten med vores søn, var han ganske uskadt, så de kan holde til noget, omend man bare vil undgå den slags.

Man er jo ikke en dårlig mor, men det er svært at tilgive sig selv hvis det sker, det er du bestemt ikke alene om at føle. Men derfor er det stadig forfærdeligt at opleve.. Som de andre skriver, så hold øje med hende og herfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.