Hej
Har bare hørt om så mange der har haft de der oplevelser med et lille barn der faldt på gulvet på den ene eller anden måde. Fra pusleborde og enddog for nyligt en der fortalte, da hendes søn var 8 dage gammel var han røget ud af liften og ned på fortorvet med hovedet først, fordi liftens snore var hængt fast i barnevognsstellet.
Selv har jeg oplevet da min søn var 4 mdr. at han faldt på gulvet fra vores seng, fordi jeg lige rendte på toilettet og troede jeg havde sikret ham godt nok ved at stille babysengen foran. Da jeg hørte bumpet, det glemmer jeg aldrig. Jeg var lige kommet ud på toilettet, da det skete. Har ikke hørt at der skete noget alvorligt med dem der oplevet det og selvom vi var til observation på sygehuset hele natten med vores søn, var han ganske uskadt, så de kan holde til noget, omend man bare vil undgå den slags.
Man er jo ikke en dårlig mor, men det er svært at tilgive sig selv hvis det sker, det er du bestemt ikke alene om at føle. Men derfor er det stadig forfærdeligt at opleve.. Som de andre skriver, så hold øje med hende og
herfra..
Anmeld