Føler mig som den dårligste mor !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

Maja_4000

Caroline faldt ned fra sofaen mens jeg varmede flaske lige før

Ved ikke hvordan det skete , eller hvordan hun ramte gulvet - for jeg var jo i køkkenet !

Har det SÅ dårligt .. Er grædefærdig og ryster helt .. Hun er stoppet med at græde .. Så hun slog sig vel ikke særlig meget .. Tror I ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Fru.Mäes <3

Kan godt følge dig Hvis hun virker som hun altid er, så tror jeg ikke der er sket noget. Men bare lige hold øje med hende resten af dagen, at hun ikke bliver fraværende Du er IKKE en dårlig mor. Det sker for så mange! Op med humøret igen Krams Rikke

Anmeld

4. juni 2011

Maja_4000

FrøkenHedegaard skriver:

Kan godt følge dig Hvis hun virker som hun altid er, så tror jeg ikke der er sket noget. Men bare lige hold øje med hende resten af dagen, at hun ikke bliver fraværende Du er IKKE en dårlig mor. Det sker for så mange! Op med humøret igen Krams Rikke

Jeg ved det godt .. Er bare altid efter kæresten , fordi jeg synes han ligger hende dumme steder .. Og så er det mig der gør det ! :/

Anmeld

4. juni 2011

Preghiera

Maja_4000 skriver:

Caroline faldt ned fra sofaen mens jeg varmede flaske lige før

Ved ikke hvordan det skete , eller hvordan hun ramte gulvet - for jeg var jo i køkkenet !

Har det SÅ dårligt .. Er grædefærdig og ryster helt .. Hun er stoppet med at græde .. Så hun slog sig vel ikke særlig meget .. Tror I ?

Søde pus, ved hvor forfærdeligt skyldig man kan føles, men husk nu: det dejlige, umiddelbare ved børn er heldigvis at de skal nok sige til hvis de har ondt. -er hun stoppet med at græde, så er hun ikke ked af det mere.

Hvis du er nervøs for om hun har slået hovedet så hold øje med hende i løbet af i dag. Hvis hun bliver dårlig og kaster op eller er ualmindeligt pylret, så kan det skyldes en mindre hjernerystelse.

MEN, hvis der ikke er noget at se og hun ikke græder længere, så er det fordi hun har det fint.

Stpor trøstekrammer herfra - du er ikke en dårlig mor

Anmeld

4. juni 2011

Fru.Mäes <3

Maja_4000 skriver:

Jeg ved det godt .. Er bare altid efter kæresten , fordi jeg synes han ligger hende dumme steder .. Og så er det mig der gør det ! :/

Det samme herhjemme - men nogen gange tænker man sig bare ikke helt om! Men det sker altså for mange mødre og fædre - så du skal ikke have det dårligt! Gu bliver man da pisse ked af det og vred på sig selv, men så længe hun ikke skriger og græder mere, så skal du ikke være bekymret

Anmeld

4. juni 2011

jacqueline84

Puha.. Ja det prøvede præcis det samme, da min datter var 3-4 mdr. Jeg rystede over det hele og ringede til skadestuen på Hvidovre og ville have de skulle tjeke hende. Tænk nu osv..

Med det sagt efter jeg har oplevet det. Rolig nu og kæmpe kramHvis der ikke er noget at se eller hun ikke kaster op. Og i det hele taget er som hun plejer, er der intet er være bekymret for. Så sluppet med skrækken. Den fejl laver man kun én gang.. Nu ligger jeg min datter ned på aktivitetstæppet eller sengen før jeg laver en flaske..

Anmeld

4. juni 2011

jacqueline84

og du ikke nogen dårlig mor. Det ville du være hvis du ikke reagerede

Anmeld

4. juni 2011

Maja_4000

Tusind tak for beroligende svar !

Anmeld

4. juni 2011

norenberg

undskyld mig men forstår ikke de forældre der går fra deres børn når de ligger på sofaen eller andre steder kunne aldrig finde på det...har det været nødvendig at gå fra dem har jeg altid lagt dem på et tæppe på gulvet...

Anmeld

4. juni 2011

december-babyen

De fleste har prøvet den selv samme situation og det gør os ikke til dårlige forældre men forældre som drager sig en vigtig erfaring

Erfaring kommer via at opleve ting på egen hud incl dårlige oplevelser så ikke vær for hård ved dig selv og bare hold lidt ekstra øje med din datter resten af dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.