R&N skriver:
Hejsa ;-)
Yep, der var jeg selv for nogle måneder siden med Nicolai... Jeg googlede også og ringede med det samme til vagtlægen.. Hun ville ikke se ham, sålænge han ikke havde feber... Det skal lige siges at hans mave var KÆMPE!
Nå, vi fik gang i maven igen ved at gi lidt lactulose... Ugen efter havde vi det samme problem igen, denne gang med feber så jeg ringede selvfølgelig til lægen.. Vi kom op til tjek, han mærkede på maven, lyttede på tarmene osv... Og så fik vi at vide at vi enten skulle gi ham lactulose eller movicol og så tá den derfra... På vej ned på apoteket lavede han en ordentlig omgang, så vi fik aldrig købt noget.. Siden har vi ikke haft problemer;-)
Så, jeg vil sige at hvis han er velbefindende, spiser og drikker, så er det ikke uansvarligt at vente til mandag...
Hejsa og tak for svar
Jeg snakkede med en ny vagtlæge og hun synes vi skulle droppe at komme ind med ham og bare købe noget på apoteket vi kunne sprøjte op i numsen på ham. Det har vi prøvet nu, og så må vi se om det og en god fiber+vand-kur ikke kan give hul igennem. Han har allerede afleveret et ordentlig læs, så vi er optimistiske.
Jeg håber det er sidste gang begge vores drenge skal igennem sådan en omgang 
Anmeld