Update på Gravid?? fra i torsdags....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Hi hi jeg tog også en clear blue...og det bliver bare lidt mere virkeligt når der står GRAVID i det lille felt

ved så bare ikke om jeg tør at tage den når manden kommer hjem, eller om vi kal vente til i morgen tidlig  er så bange for den bliver negativ lige pludselig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

MissGeoh

Anonym skriver:

Ja, så tog jeg lige en ny test i dag... Jeg bliver da sindssyg!!!!!! Det kan virkelig ikke passe at jeg er gravid!!!! Men er ovenud lykkelig hvis det er tilfældet  Den første test er fra i torsdags og nummer 2 fra i morges..

Hvor spændende.. Tillykke..

Hvem er du? Hva hva hva hva hva?

Anmeld

4. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ja det er helt vildt.. min mens blev lige pludselig regemæssig et halvt år efter fødslen.. og har været det de sidste 4 gange.. så vi tænkte at vi da kunne prøve at tage ægløsningstests.. blev allerede helt vild da det viste sig at jeg havde ægløsning den 19 maj!!  så vi hyggede selvfølgelig lidt, men havde da ikke turde drømme om det her!! vi var helt afklaret med, at hvis vi ville have en mere, så skulle vi til at spare sammen og så igang næste år..

Hold da op, og så i første forsøg!!  Vi blev også gravide i første forsøg efter behandling som ikke gik. Eller, vi prøvede ikke engang, for aborterede efter IVF og stod så med en positiv test 3 uger efter aborten. 

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

MissGeoh skriver:

Hvor spændende.. Tillykke..

Hvem er du? Hva hva hva hva hva?

hehe.. det skal jeg nok afsløre når tiden er  men tror ikke du ved hvem jeg er.. er ikke så kendt et ansigt herinde..

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hold da op, og så i første forsøg!!  Vi blev også gravide i første forsøg efter behandling som ikke gik. Eller, vi prøvede ikke engang, for aborterede efter IVF og stod så med en positiv test 3 uger efter aborten. 

ej hvor fedt!!! har godt fulgt dig lidt på sidelinien og din hårde kamp.. når først man har prøvet at være i behandling, så ved man altså hvor hårdt det kan være  men såååååååå fedt at du har en lille spire i maven nu!!

Anmeld

4. juni 2011

Leonora

Anonym skriver:

ved så bare ikke om jeg tør at tage den når manden kommer hjem, eller om vi kal vente til i morgen tidlig  er så bange for den bliver negativ lige pludselig..

Jeg tog den da stregen på pinden var så utydelig at den næsten ikke kunne ses....CB er meget følsomme og med de test du viser så er den helt sikker positiv

Anmeld

4. juni 2011

Sofia24

Sikke en vidunderlig tråd

Kæmpe tillykke herfra

Synes jeg hører om "mange" som har kæmpet i årevis for at få deres første, men bliver gravid hurtigt anden gang - gad vide om kroppen pludselig har "lært hvordan man gør"

Men hvor skønt!! Rigtig god dag

Anmeld

4. juni 2011

Miia90

Du er så meget gravid.

Tillykke med bebsen i maven

glæder mig til og finde ud af hvem du er

Mia 17+1

Anmeld

4. juni 2011

CmarianN

Anonym skriver:

Ja, så tog jeg lige en ny test i dag... Jeg bliver da sindssyg!!!!!! Det kan virkelig ikke passe at jeg er gravid!!!! Men er ovenud lykkelig hvis det er tilfældet  Den første test er fra i torsdags og nummer 2 fra i morges..

Skønt 

Anmeld

4. juni 2011

Carina:-)

Tillykke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.