Update på Gravid?? fra i torsdags....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.629 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

Anonym trådstarter

Ja, så tog jeg lige en ny test i dag... Jeg bliver da sindssyg!!!!!! Det kan virkelig ikke passe at jeg er gravid!!!! Men er ovenud lykkelig hvis det er tilfældet  Den første test er fra i torsdags og nummer 2 fra i morges..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Siljesmor

Den ser da rimlig gravid ud  Stort tillykke herfra

Anmeld

4. juni 2011

Leonora

Jeps tillykke der er en spire i din mave

Anmeld

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Ja, så tog jeg lige en ny test i dag... Jeg bliver da sindssyg!!!!!! Det kan virkelig ikke passe at jeg er gravid!!!! Men er ovenud lykkelig hvis det er tilfældet  Den første test er fra i torsdags og nummer 2 fra i morges..

Stort tillykke 

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Tak tøser!!! Måske jeg skulle forklare hvorfor jeg næsten ikke tør tro på det... Vi har et barn på næsten et år, som vi kæmpede i 3 år om at få.. Det sidste halvandet med behandling.. Blev gravid dengang ved IVF.. Denne her gang er det helt uden hjælp, så har lidt svært ved at tro på det!!  kommer nok til at teste nogle gange mere indenfor den næste uges tid, hvis mens bliver væk

Anmeld

4. juni 2011

Leonora

Anonym skriver:

Tak tøser!!! Måske jeg skulle forklare hvorfor jeg næsten ikke tør tro på det... Vi har et barn på næsten et år, som vi kæmpede i 3 år om at få.. Det sidste halvandet med behandling.. Blev gravid dengang ved IVF.. Denne her gang er det helt uden hjælp, så har lidt svært ved at tro på det!!  kommer nok til at teste nogle gange mere indenfor den næste uges tid, hvis mens bliver væk

Ej hvor er det fantastisk....så forstår jeg godt det er svært at tro på
Jeg tog selv 12 test før jeg troede på det...var også længe om at få nr 1

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Ej hvor er det fantastisk....så forstår jeg godt det er svært at tro på
Jeg tog selv 12 test før jeg troede på det...var også længe om at få nr 1

er os helt oppe at køre!!!  skal vist en tur på apoteket og bruge penge på en Clearblue test.. Det forlanger manden.. Han tror ikke på de billige teste.. hehe.. Han er vist lige så rundt på gulvet som mig

Anmeld

4. juni 2011

Leonora

Anonym skriver:

er os helt oppe at køre!!!  skal vist en tur på apoteket og bruge penge på en Clearblue test.. Det forlanger manden.. Han tror ikke på de billige teste.. hehe.. Han er vist lige så rundt på gulvet som mig

Hi hi jeg tog også en clear blue...og det bliver bare lidt mere virkeligt når der står GRAVID i det lille felt

Anmeld

4. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Du er da SÅ bragende gravid!! JUHUUUU!!! 

Jeg ved præcis hvordan det føles at blive naturligt gravid, når man troede man ikke kunne.

Hold op hvor er jeg glad på jeres vegne!! JUHUUU; JUBIIII!!!! 

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du er da SÅ bragende gravid!! JUHUUUU!!! 

Jeg ved præcis hvordan det føles at blive naturligt gravid, når man troede man ikke kunne.

Hold op hvor er jeg glad på jeres vegne!! JUHUUU; JUBIIII!!!! 

ja det er helt vildt.. min mens blev lige pludselig regemæssig et halvt år efter fødslen.. og har været det de sidste 4 gange.. så vi tænkte at vi da kunne prøve at tage ægløsningstests.. blev allerede helt vild da det viste sig at jeg havde ægløsning den 19 maj!!  så vi hyggede selvfølgelig lidt, men havde da ikke turde drømme om det her!! vi var helt afklaret med, at hvis vi ville have en mere, så skulle vi til at spare sammen og så igang næste år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.