Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Honey's Kone<3 skriver: Buuuuh, kan du så komme ud af sengen Hehe.. Lav lige en update imorgen, og hvis du er dte mindste i tvivl om noget, så er der mange søde piger herinde der gerne vil give et godt råd med på vejen Godnat
Buuuuh, kan du så komme ud af sengen Hehe..
Lav lige en update imorgen, og hvis du er dte mindste i tvivl om noget, så er der mange søde piger herinde der gerne vil give et godt råd med på vejen
Godnat
Mange tak (:Og det skal jeg nok, skriver når der er testet Godnat
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chiip skriver: nej var det faktis ikke, Men kæresten er forstående og er klar til fader rollen
nej var det faktis ikke, Men kæresten er forstående og er klar til fader rollen
Årh, det var da altid noget at han er klar på at tage sin del af opgaven
Honey's Kone<3 skriver: Årh, det var da altid noget at han er klar på at tage sin del af opgaven
jaaa, det er det
Chiip skriver: jaaa, det er det
Helt vildt
Jeg har stået i den omvendte situastion, det var mit livs marridt!!!!
Men nu er min mand klar, så det er dejligt!!
Honey's Kone<3 skriver: Helt vildt Jeg har stået i den omvendte situastion, det var mit livs marridt!!!! Men nu er min mand klar, så det er dejligt!!
ej det jeg ked af at høre Men godt han er klar nu
Chiip skriver: ej det jeg ked af at høre Men godt han er klar nu
Han er heldigvis blevet meget mere voksen på det år, der er gået <3
Honey's Kone<3 skriver: Han er heldigvis blevet meget mere voksen på det år, der er gået <3
Det var godt at høre
Chiip skriver: Det var godt at høre
Skulle du ikke i seng, ? hehe..
Ellers må du ud og teste, sidder jo allerede og glæder mig til imorgen, på din update
Honey's Kone<3 skriver: Skulle du ikke i seng, ? hehe.. Ellers må du ud og teste, sidder jo allerede og glæder mig til imorgen, på din update
jo, gør jeg også nu, skulle lige ha lidt at spise igen igen
Chiip skriver: jo, gør jeg også nu, skulle lige ha lidt at spise igen igen
Earj, så kan du også tisse Hehe..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128