???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Darling<3

Chiip skriver:

Tror ikk jeg tester idag, (:
men tror den viser positiv, da jeg som sagt ikk har fået min mens, har kvalme konstant, og har Rigtig meget ondt i maven/underlivet (Det ligesom om at det trækker sig sammen på en måde). Det er sådan nogle mens lignende smerter, og brunt udflåd, alt kunne godt tyde på det

Håber da at du snart kan stå med en positiv test <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Chiip91

Honey's Kone<3 skriver:

Håber da at du snart kan stå med en positiv test <3

Håber jeg også jeg kan Har jo alle symtomerne, så det vil være mærkeligt hvis den var negativ

Anmeld

4. juni 2011

Darling<3

Chiip skriver:

Tror ikk jeg tester idag, (:
men tror den viser positiv, da jeg som sagt ikk har fået min mens, har kvalme konstant, og har Rigtig meget ondt i maven/underlivet (Det ligesom om at det trækker sig sammen på en måde). Det er sådan nogle mens lignende smerter, og brunt udflåd, alt kunne godt tyde på det

Her dyrker jeg en seriøs gang humørsvingninger, tisser som en "elefant" og kan lugte alt

Anmeld

4. juni 2011

Darling<3

Chiip skriver:

Håber jeg også jeg kan Har jo alle symtomerne, så det vil være mærkeligt hvis den var negativ

Mon ikke at den er positiv, når du er gået uger over tid??

Ligger du ikke inde med en test eller 2??

Kunne da være spændene at få svar på det, inden sengen kalder

Anmeld

4. juni 2011

Chiip91

Honey's Kone<3 skriver:

Her dyrker jeg en seriøs gang humørsvingninger, tisser som en "elefant" og kan lugte alt

Kender godt det med Humørsvingninger, og at man hele tiden skal på toilettet, Det os irri at jeg hele tiden føler mig træt 

Anmeld

4. juni 2011

Chiip91

Honey's Kone<3 skriver:

Kender godt det med Humørsvingninger, og at man hele tiden skal på toilettet, Det os irri at jeg hele tiden føler mig træt 

Anmeld

4. juni 2011

Darling<3

Chiip skriver:

Hehe, det er det der hører med til at være gravid

Det går heldigvis over igen hi hi..

Er det planlagt?

Anmeld

4. juni 2011

Chiip91

Honey's Kone<3 skriver:

Mon ikke at den er positiv, når du er gået uger over tid??

Ligger du ikke inde med en test eller 2??

Kunne da være spændene at få svar på det, inden sengen kalder

, Tror jeg tager en i morgen, er hoppet iseng(er rigtig træt, og har det rigtig dårligt i maven) men tager en test i morgen og håber på den er Positiv, og hvis den er negativ så må jeg ned og snakke med lægen, for så der noget galt

Anmeld

4. juni 2011

Darling<3

Chiip skriver:

, Tror jeg tager en i morgen, er hoppet iseng(er rigtig træt, og har det rigtig dårligt i maven) men tager en test i morgen og håber på den er Positiv, og hvis den er negativ så må jeg ned og snakke med lægen, for så der noget galt

Buuuuh, kan du så komme ud af sengen Hehe..

Lav lige en update imorgen, og hvis du er dte mindste i tvivl om noget, så er der mange søde piger herinde der gerne vil give et godt råd med på vejen

Godnat

Anmeld

4. juni 2011

Chiip91

Honey's Kone<3 skriver:

Hehe, det er det der hører med til at være gravid

Det går heldigvis over igen hi hi..

Er det planlagt?

nej var det faktis ikke, Men kæresten er forstående og er klar til fader rollen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.