???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Madam Blå

Chiip skriver:

Har lige taget en mer, og der var kun den ene streg, kunne ikk se nogle anden på denne her

Øv da!

Men hvis du ikke har fået mens, så prøv igen om et par dage.. For det lyder underligt med alle de symptomer du har.

Måske du bare er en slow-starter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Darling<3

Chiip skriver:

Jeg har desværrer ikke noget stik fra min mobil over til min com

Kan du ikke smide kortet i computeren? Eller tage et billed med webcam??

Anmeld

4. juni 2011

Chiip91

Madam Blå skriver:

Øv da!

Men hvis du ikke har fået mens, så prøv igen om et par dage.. For det lyder underligt med alle de symptomer du har.

Måske du bare er en slow-starter

Ja det kan godt være, Men har tæntk mig at gå til Lægen mandag eller tirsdag. For når/hvis testen er negativ må der være noget andet i vejen

Anmeld

4. juni 2011

Chiip91

Honey's Kone<3 skriver:

Kan du ikke smide kortet i computeren? Eller tage et billed med webcam??

Mit webcam virker ikk, fordi det ik er instaleret korekt, Og det med kortet i commen, ved jeg ikke rigtigt hvordan man gør

Anmeld

4. juni 2011

Darling<3

Chiip skriver:

Mit webcam virker ikk, fordi det ik er instaleret korekt, Og det med kortet i commen, ved jeg ikke rigtigt hvordan man gør

Hmm, ja så ved jeg det godt nok ikke

Bum bum..

Anmeld

4. juni 2011

Madam Blå

Chiip skriver:

Ja det kan godt være, Men har tæntk mig at gå til Lægen mandag eller tirsdag. For når/hvis testen er negativ må der være noget andet i vejen

Ja, det lyder som en god ide

Lægen kan også tage en blodprøve, og der får du et klart svar. Men man kan sagtens have "snyde"-symptomer. Så der behøver ikke at være noget galt, heldigvis

Du kommer vel med en update, hvis du tester igen, eller når du har været ved lægen? Nu er vi jo blevet så nysgerrige

Anmeld

4. juni 2011

Chiip91

Honey's Kone<3 skriver:

Hmm, ja så ved jeg det godt nok ikke

Bum bum..

Men tager til lægen næste uge, 

Anmeld

4. juni 2011

Carina:-)

Æv.

Måske det bare er for tidligt?

Anmeld

4. juni 2011

Chiip91

Madam Blå skriver:

Ja, det lyder som en god ide

Lægen kan også tage en blodprøve, og der får du et klart svar. Men man kan sagtens have "snyde"-symptomer. Så der behøver ikke at være noget galt, heldigvis

Du kommer vel med en update, hvis du tester igen, eller når du har været ved lægen? Nu er vi jo blevet så nysgerrige

Jaa self gør jeg det  
Syns bar det lyder meget mærkeligt a den er negativ.
Får hele tiden afvide at min mave er hård, og at jeg er blevet Meget stor på maven 

Anmeld

4. juni 2011

BinaMor

Chiip skriver:

Jaa self gør jeg det  
Syns bar det lyder meget mærkeligt a den er negativ.
Får hele tiden afvide at min mave er hård, og at jeg er blevet Meget stor på maven 

øv, hvor gammel er du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.