???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Darling<3

Chiip skriver:

Jaa der er en MEGET tydelig streg, men man kan ikk se den anden hvis jeg tager et billede når den er utydelig

Du kan jo prøve

Men tror altså du har misforstået noget her.. En graviditet's test, der behøver de 2 streger ikke være lige tydelige, bare der er 2 streger, så er man gravid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Chiip91

Honey's Kone<3 skriver:

Du kan jo prøve

Men tror altså du har misforstået noget her.. En graviditet's test, der behøver de 2 streger ikke være lige tydelige, bare der er 2 streger, så er man gravid..

Osse når den anden er virkelig utydelig ?

Anmeld

4. juni 2011

SkrukUngKvinde

Chiip skriver:

Jaa der er en MEGET tydelig streg, men man kan ikk se den anden hvis jeg tager et billede når den er utydelig

Hvis du tager et billede og ligger ind, er der sikkert nogen der kan gøre billedet "negativt" og så kan man se præcist om der er en eller to streger

Anmeld

4. juni 2011

Darling<3

Chiip skriver:

Osse når den anden er virkelig utydelig ?

Hihi, jaMå vi så se et billed?? Det lyder jo som om at du ER gravid!!

Anmeld

4. juni 2011

SkrukUngKvinde

SkrukUngKvinde skriver:

Hvis du tager et billede og ligger ind, er der sikkert nogen der kan gøre billedet "negativt" og så kan man se præcist om der er en eller to streger

?

Anmeld

4. juni 2011

Madam Blå

De to første test jeg tog var meeeget svage.. Men man kunne se stregen, men den var godt nok ikke tydelig. Men gravid var jeg altså

Uanset hvor tydelig eller utydelig stregen er, så er den der Og så er testen positiv.

Anmeld

4. juni 2011

Chiip91

Honey's Kone<3 skriver:

Hihi, jaMå vi så se et billed?? Det lyder jo som om at du ER gravid!!

Har lige taget en mer, og der er kun den ene streg

Anmeld

4. juni 2011

Darling<3

Chiip skriver:

Har lige taget en mer, og der er kun den ene streg

Må vi se et billed søde??

Anmeld

4. juni 2011

Chiip91

Madam Blå skriver:

De to første test jeg tog var meeeget svage.. Men man kunne se stregen, men den var godt nok ikke tydelig. Men gravid var jeg altså

Uanset hvor tydelig eller utydelig stregen er, så er den der Og så er testen positiv.

Har lige taget en mer, og der var kun den ene streg, kunne ikk se nogle anden på denne her

Anmeld

4. juni 2011

Chiip91

Honey's Kone<3 skriver:

Må vi se et billed søde??

Jeg har desværrer ikke noget stik fra min mobil over til min com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.