Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chiip skriver: Jaa der er en MEGET tydelig streg, men man kan ikk se den anden hvis jeg tager et billede når den er utydelig
Jaa der er en MEGET tydelig streg, men man kan ikk se den anden hvis jeg tager et billede når den er utydelig
Du kan jo prøve
Men tror altså du har misforstået noget her.. En graviditet's test, der behøver de 2 streger ikke være lige tydelige, bare der er 2 streger, så er man gravid..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Honey's Kone<3 skriver: Du kan jo prøve Men tror altså du har misforstået noget her.. En graviditet's test, der behøver de 2 streger ikke være lige tydelige, bare der er 2 streger, så er man gravid..
Osse når den anden er virkelig utydelig ?
Hvis du tager et billede og ligger ind, er der sikkert nogen der kan gøre billedet "negativt" og så kan man se præcist om der er en eller to streger
Chiip skriver: Osse når den anden er virkelig utydelig ?
Hihi, jaMå vi så se et billed?? Det lyder jo som om at du ER gravid!!
SkrukUngKvinde skriver: Hvis du tager et billede og ligger ind, er der sikkert nogen der kan gøre billedet "negativt" og så kan man se præcist om der er en eller to streger
?
De to første test jeg tog var meeeget svage.. Men man kunne se stregen, men den var godt nok ikke tydelig. Men gravid var jeg altså
Uanset hvor tydelig eller utydelig stregen er, så er den der Og så er testen positiv.
Honey's Kone<3 skriver: Hihi, jaMå vi så se et billed?? Det lyder jo som om at du ER gravid!!
Har lige taget en mer, og der er kun den ene streg
Chiip skriver: Har lige taget en mer, og der er kun den ene streg
Må vi se et billed søde??
Madam Blå skriver: De to første test jeg tog var meeeget svage.. Men man kunne se stregen, men den var godt nok ikke tydelig. Men gravid var jeg altså Uanset hvor tydelig eller utydelig stregen er, så er den der Og så er testen positiv.
Har lige taget en mer, og der var kun den ene streg, kunne ikk se nogle anden på denne her
Honey's Kone<3 skriver: Må vi se et billed søde??
Jeg har desværrer ikke noget stik fra min mobil over til min com
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128