Kontanthjælp efter uddannelse og før dp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

samantha1986

Anonym skriver:

Jamen, det er jeg helt bevidst om. MEN, her er det jo en måned hvor jeg ikke får nogle penge og så er det lige meget om det er forud eller bagud. Jeg har karantæne før jeg kan få dp og jeg kan ikke leve uden indkomst en hel måned.

Jeg har stået i samme situation. det var så hvor jeg gik fra en uddannelse til en ny og der var der også en måned jeg ikke fik nogen indkomst. Så jeg måtte i banken.

Har din bank ikke mulighed for at hjælpe dig når det kun drejer sig som en måned?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Jeg har stået i samme situation. det var så hvor jeg gik fra en uddannelse til en ny og der var der også en måned jeg ikke fik nogen indkomst. Så jeg måtte i banken.

Har din bank ikke mulighed for at hjælpe dig når det kun drejer sig som en måned?

Jamen der er man ikke berettiget overhoved, det ved jeg.

Nej, min bank kan ikke hjælpe, jeg har ingen penge og har børn at brødføde.

Anmeld

4. juni 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Men det er der heller ikke mellem to uddannelser eller hvis man feks ikke melder sig ind i a-kasse, men jeg har jo gjort alt det rigtige. Men ja, jeg ringer på kommunen mandag.

Lyder som en god ide. Jeg kan simpelthen ikke finde noget om det på nettet..

Håber du finder ud af det. Fortsat god weekend

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Lyder som en god ide. Jeg kan simpelthen ikke finde noget om det på nettet..

Håber du finder ud af det. Fortsat god weekend

Tusind tak og i lige måde. og tak fordi du brugte tid på at lede.

Anmeld

4. juni 2011

Anonym

hej

jeg sluttede min uddannelse 20 jan 2010 - fik ingen penge d. 1 feb og da jeg havde fået arbejde fra 1. marts ville jeg heller ikke få nogen penge d. 1. marts (altså for feb. mdr)

Jeg gik på kommunen - enlig mor - fik enkeltydelse svarende til en kontanthjælp d. 1 feb og så en gang kontant hjælp d. 1 marts.

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hej

jeg sluttede min uddannelse 20 jan 2010 - fik ingen penge d. 1 feb og da jeg havde fået arbejde fra 1. marts ville jeg heller ikke få nogen penge d. 1. marts (altså for feb. mdr)

Jeg gik på kommunen - enlig mor - fik enkeltydelse svarende til en kontanthjælp d. 1 feb og så en gang kontant hjælp d. 1 marts.

PERFEKT, tusind tak. Jeg tror jeg kontakter dem nu så jeg kan søge fra d. 1 juli.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.