Hvad hedder det nu lige? Hjælp :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Hehe nope, sådan er det også her.. Bor også i lejlighed med de der skide savsmuldstapet

Du kan se her.. der er skønhedsfejl, men overlever det da jeg sparede mange penge

Det ser man alligevel ikke på afstand Men det ville være meget nemmere bare med en glat væg. Suk SYnes det er flot det i har lavet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Lou87

Anonym skriver:

Det ser man alligevel ikke på afstand Men det ville være meget nemmere bare med en glat væg. Suk SYnes det er flot det i har lavet!

Hehe ja.. ønskede mig også lidt en glat væk der da vi var igang med projektet, også fordi hun har  fået en tekst-wallsticker på væggen også.. og den regnede jeg med blev skide træls på den nubrede væg, men den var da meget nemmere end malingen

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Hehe ja.. ønskede mig også lidt en glat væk der da vi var igang med projektet, også fordi hun har  fået en tekst-wallsticker på væggen også.. og den regnede jeg med blev skide træls på den nubrede væg, men den var da meget nemmere end malingen

Ja, jeg tænkte egentlig på om en bort overhovedet vil sidde der. Der står på den jeg har set på, at den klistrer på bagsiden, men at det godt kan være nødvendigt med tapetklister. Men svigerfar er meget handy, så det må han ordne Jeg må vel slet ikke male som gravid, så jeg kan passende kigge på og bestemme 

Anmeld

3. juni 2011

Lou87

Anonym skriver:

Ja, jeg tænkte egentlig på om en bort overhovedet vil sidde der. Der står på den jeg har set på, at den klistrer på bagsiden, men at det godt kan være nødvendigt med tapetklister. Men svigerfar er meget handy, så det må han ordne Jeg må vel slet ikke male som gravid, så jeg kan passende kigge på og bestemme 

Haha ja lyder som en go plan ... griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.