Hvad hedder det nu lige? Hjælp :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Anonym trådstarter

Sidder og planlægger det kommende babyværelse. Vil gerne male væggene lyserød halvvejs op, og så have sådan noget tapet på kanten hele vejen rundt. Men hvad hedder det nu? Hedder det ikke en bort? Eller? Synes ikke jeg kan finde noget på google når jeg søger det.. Og nogen der har et godt tip til hvor man kan købe sådan noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

K&S

Sidder og planlægger det kommende babyværelse. Vil gerne male væggene lyserød halvvejs op, og så have sådan noget tapet på kanten hele vejen rundt. Men hvad hedder det nu? Hedder det ikke en bort? Eller? Synes ikke jeg kan finde noget på google når jeg søger det.. Og nogen der har et godt tip til hvor man kan købe sådan noget?

Jeps, det hedder en bort  du kan få det i stort set alle farvehandlere og byggemarkeder

Prøv at søge på "tapetbort"

Anmeld

3. juni 2011

eElak

Anonym skriver:

Jo det hedder en bort.... 

Kan dog være i tvivl om stavemåden. 

Du kan kigge i div. malerforretninger - jeg har tidl. købt i bauhaus

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Jeps, det hedder en bort  du kan få det i stort set alle farvehandlere og byggemarkeder

Prøv at søge på "tapetbort"

Tak

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Jo det hedder en bort.... 

Kan dog være i tvivl om stavemåden. 

Du kan kigge i div. malerforretninger - jeg har tidl. købt i bauhaus

Taaak! 

Anmeld

3. juni 2011

Lou87

Anonym skriver:

Det er en bort og ka købes mange forskellige steder - bare der er maling så har de vidst også det

Du kan også selv male en bort ?? og så putte noget i mellem..
Det har jeg gjort

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Det er en bort og ka købes mange forskellige steder - bare der er maling så har de vidst også det

Du kan også selv male en bort ?? og så putte noget i mellem..
Det har jeg gjort

Tak for svar! Vi er bare enige om det bliver pænest og mest lige med en tapetbort, så det tror jeg bliver løsningen. Har nemlig også et billede i hovedet.. Sådan en sat lyserød på væggen, halvvejs op - Meget lys lyserød. Og så en kant rundt med nogle blomster eller noget  

Anmeld

3. juni 2011

Lou87

Anonym skriver:

Tak for svar! Vi er bare enige om det bliver pænest og mest lige med en tapetbort, så det tror jeg bliver løsningen. Har nemlig også et billede i hovedet.. Sådan en sat lyserød på væggen, halvvejs op - Meget lys lyserød. Og så en kant rundt med nogle blomster eller noget  

Okay - jamen det tror jeg bestemt også sagtens i kan finde
Aner dog ikk priser..

Men tænker i sagtens ku male en lige streg rundt (vi brugte et langt vattterpas og malertape) og så i mellem det lyserøde og stregen ku i sætte nogle wallstick blomster... men mon ikk det løber op i det samme prismæssigt

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Okay - jamen det tror jeg bestemt også sagtens i kan finde
Aner dog ikk priser..

Men tænker i sagtens ku male en lige streg rundt (vi brugte et langt vattterpas og malertape) og så i mellem det lyserøde og stregen ku i sætte nogle wallstick blomster... men mon ikk det løber op i det samme prismæssigt

Jo, det tænker jeg! Oplevede bare i min gamle lejlighed, at fordi væggen er lidt "nupret", så er det svært at få en HELT lige kant på trods af malertape, så det er der jeg tænker at man lige kan dække skønhedsfejl med sådan en gang tapet Men hvad jeg kan se er det ikke galt. 160 for 5 meter fandt jeg en til  

Anmeld

3. juni 2011

Lou87

Anonym skriver:

Jo, det tænker jeg! Oplevede bare i min gamle lejlighed, at fordi væggen er lidt "nupret", så er det svært at få en HELT lige kant på trods af malertape, så det er der jeg tænker at man lige kan dække skønhedsfejl med sådan en gang tapet Men hvad jeg kan se er det ikke galt. 160 for 5 meter fandt jeg en til  

Hehe nope, sådan er det også her.. Bor også i lejlighed med de der skide savsmuldstapet

Du kan se her.. der er skønhedsfejl, men overlever det da jeg sparede mange penge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.