Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I morgen står den på sommerfest med de skønne mødregruppe-piger, vores dejlige mænd og alle de fantastiske børn
Og jeg skulle stå for kagen
Kagen er med hjemmelavede lyse bunde, toblerone creme og bærsymfoni-mousse smurt op med chokolade-smørcreme og overtrukket med fondant
Jeg har lige købt blomsterudstikkerne, så det er første gang, jeg prøver med blomster (men bestemt ikke sidste...!). Det er også først gang, jeg har forsøgt mig med græs, men det er jo sjoooovt...!
Det er derimod SIDSTE gang, jeg skriver noget med bogstavet M -det drillede simpelthen så meget, det ville slet slet ikke ud af udstikkeren og gik i stykker 100 gange inden det lykkedes mig at lave 2 styks
Og så lige lidt billeder, jeg er selv meget stolt...!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er du go FLOT!
K&S skriver: I morgen står den på sommerfest med de skønne mødregruppe-piger, vores dejlige mænd og alle de fantastiske børn Og jeg skulle stå for kagen Kagen er med hjemmelavede lyse bunde, toblerone creme og bærsymfoni-mousse smurt op med chokolade-smørcreme og overtrukket med fondant Jeg har lige købt blomsterudstikkerne, så det er første gang, jeg prøver med blomster (men bestemt ikke sidste...!). Det er også først gang, jeg har forsøgt mig med græs, men det er jo sjoooovt...! Det er derimod SIDSTE gang, jeg skriver noget med bogstavet M -det drillede simpelthen så meget, det ville slet slet ikke ud af udstikkeren og gik i stykker 100 gange inden det lykkedes mig at lave 2 styks Og så lige lidt billeder, jeg er selv meget stolt...!
Ser sgu lækker ud
Lou87 skriver: Hvor er du go FLOT!
Tusind tak det er længe siden, jeg har haft tiden til at lave en pyntet kage, men I LOOOOOVE IT
Rigtig flot kage...
Vingummien skriver: Ser sgu lækker ud
Det håber jeg også den er jeg er ikke selv til kager, men manden skal nok bedømme den han ELSKER kager...!
K&S skriver: Tusind tak det er længe siden, jeg har haft tiden til at lave en pyntet kage, men I LOOOOOVE IT
Hehe i know Har kun nået og lave 5 siden februar hvor jeg startede på det.. Det kræver sku li man har lidt tid og at bebsen enten sover eller manden også er hjemme til og underholde lidt
øjj jeg kan vist lige nå forbi til et stykke savle savle.
Lou87 skriver: Hehe i know Har kun nået og lave 5 siden februar hvor jeg startede på det.. Det kræver sku li man har lidt tid og at bebsen enten sover eller manden også er hjemme til og underholde lidt
Lige præcis manden har mini-ferie, så jeg har haft masser af tid i dag det er min 1. kage i år (udover en hurtig en til min fødselsdag i januar)
Mira0911 skriver: Rigtig flot kage...
Tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128