Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tobias har jeg forøvrigt også på min liste
til Tobias...
Hva med Amy eller Amanda..???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viggo *fniiiis* skriver:Det er det nemlig - og Liva vil blive pavestolt hvis det det er en pige og hun kommer til at hedde Laura.
Lykke86 skriver:Er også vild med Luna og liva, (vi har selv en Luna) men var bange for de lå alt for tæt op ad hinanden, så man måske får sagt luva og Lina.. Ku jeg helt sikkert godt komme til i farten nå men vi fik en dreng, så var dét problem da løst og det blev en Sirius..
Livas mor skriver: Jeg har jo også en Liva.. Og får hun nogensinde en lillebror skal han hedde August og en lillesøster skal hedde Laura eller Rosa! Og kæmpe tillykke
Jeg har jo også en Liva.. Og får hun nogensinde en lillebror skal han hedde August og en lillesøster skal hedde Laura eller Rosa!
Og kæmpe tillykke
Preghiera skriver: Carl! Det er så fint og passer godt til Liva synes jeg! Og så starter det med C
Carl! Det er så fint og passer godt til Liva synes jeg!
Og så starter det med C
Ranarupta skriver:Laura og Lauritz passer rigtigt godt til Liva
sandratobias skriver: til Tobias... Hva med Amy eller Amanda..???
TbCp skriver: Vi havde ellers planer om at blev det en pige skulle det være et kort navn som Liva og blev det en dreng skulle det starte med C eller H...Men vi synes ikke helt vi kan finde navne hvor vi bare siger JA! Så nu har vi droppet vores "krav".Så hvilke navne synes i passer til Liva?
Vi havde ellers planer om at blev det en pige skulle det være et kort navn som Liva og blev det en dreng skulle det starte med C eller H...Men vi synes ikke helt vi kan finde navne hvor vi bare siger JA! Så nu har vi droppet vores "krav".Så hvilke navne synes i passer til Liva?
Leonora skriver:Vi venter en pige mere og hun skal hedde Vigga....det er kort og passer da osgå til Liva
Liva og Anton
Liva og Milton
Liva og Oscar
Liva og Silas
Liva og Magnus
Liva og Lucas
Liva og Emil
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128