Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lou87 skriver: Det jo li det Håber i finder det rigtige Og nu ska det li siges, vi jo så kun er på L navne, derfor alle de L'er med mindre du havde gennemskuet den
Det jo li det Håber i finder det rigtige Og nu ska det li siges, vi jo så kun er på L navne, derfor alle de L'er med mindre du havde gennemskuet den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KaMa skriver: Lasse og Liva Anna og Liva
Lasse og Liva
Anna og Liva
Hvis det bliver en pige... synes jeg Luna passer godt sammen med Liva...
Drengenavn har jeg ikke lige noget..
liva og laura
liva og lykke.
liva og lærke.
liva og lukas
liva og villads (kender jeg et søskende par som hedder)
liva og william. ( skulle vores hedder hvis det havde været en dreng)
Ja bare for at nævne nogle som jeg syntes passer godt sammen
Mussen2 skriver: Clara synes jeg passer godt sammen md Liva.
Clara synes jeg passer godt sammen md Liva.
Mira0911 skriver: Hvis det bliver en pige... synes jeg Luna passer godt sammen med Liva... Drengenavn har jeg ikke lige noget..
Mette&Alexander skriver: liva og laura liva og lykke. liva og lærke. liva og lukas liva og villads (kender jeg et søskende par som hedder) liva og william. ( skulle vores hedder hvis det havde været en dreng) Ja bare for at nævne nogle som jeg syntes passer godt sammen
TbCp skriver: Vi er heldigvis i god tid Vi ville egentlig gerne have er pigenavn på 4 bogstaver med I som 2. Bogstav og A som sidste, lige som LIvA og TInA (som jeg hedder).... Så kender godt til ideen om at ville have bestemte bogstaver
Vi er heldigvis i god tid Vi ville egentlig gerne have er pigenavn på 4 bogstaver med I som 2. Bogstav og A som sidste, lige som LIvA og TInA (som jeg hedder).... Så kender godt til ideen om at ville have bestemte bogstaver
Hehe ja, man får hurtig sat sig nogle ting i hovedet Først da jeg mødte min kæreste kom jeg i tanke om at begge mine nr 2 navne startede med L og det gjorde både jeg og min kæreste også, så synes det var lidt pudsigt.. og så ku det ikk være anderledes såå..Men ja med 4 bogstaver og I og A.. så der ikk vildt mange Men lidt er der da.. Tina, Rina, Lina, og så ku jeg så ikk li flere
Carina1984 skriver:Vores søn hedder Magnus og vi venter lillesøster nu og hun skal hedde Liva. Det syns jeg passer godt sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128