Jeg kan da heller ikke forstå at svigermor synes det er i orden at små børn bare skriger. Men nogle er jo desværre af den opfattelse, at børn har godt af at græde.
Og så har hun måske også svært ved at indrømme over for sig selv, at hun ikke kan trøste den lille.
Hvis børn græder og ikke kan trøstes, så må de giives tilbage til forældrene, min familie syntes også jeg var pylret, men jeg kunne bare ikke stå og se på at de absolut ville prøve at trøste, når jeg vidste at han ville falde hurtigt til ro hos mig.
Næste gang, synes jeg du skal sige stille og roligt, at I lige skal have lov til at "lande", og hilse på, før hun kommer over til andre. Det har jeg gjort med stor succes.
Og så skal den hund da holdes væk eller i det mindste holdes i halsbåndet, så den ikke kan hoppe op.
Vi havde selv rotweiler da jeg var barn, og han hoppede også op af folk, men han blev simpelthen sendt ud, ind til den største begejstring havde lagt sig, og han kunne hilse stille og roligt på folk (og specielt babyer)
Kan godt forstå at svigermor ikke har fået lov at passe.
Og manden, ja, han har jo nok bare svært ved at indse at hans mor ikke er fejlfri

Anmeld