øv hvor er jeg ked :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Nessie

Jeg kan da heller ikke forstå at svigermor synes det er i orden at små børn bare skriger. Men nogle er jo desværre af den opfattelse, at børn har godt af at græde.

Og så har hun måske også svært ved at indrømme over for sig selv, at hun ikke kan trøste den lille.

Hvis børn græder og ikke kan trøstes, så må de giives tilbage til forældrene, min familie syntes også jeg var pylret, men jeg kunne bare ikke stå og se på at de absolut ville prøve at trøste, når jeg vidste at han ville falde hurtigt til ro hos mig.

Næste gang, synes jeg du skal sige stille og roligt, at I lige skal have lov til at "lande", og hilse på, før hun kommer over til andre. Det har jeg gjort med stor succes.

Og så skal den hund da holdes væk eller i det mindste holdes i halsbåndet, så den ikke kan hoppe op.
Vi havde selv rotweiler da jeg var barn, og han hoppede også op af folk, men han blev simpelthen sendt ud, ind til den største begejstring havde lagt sig, og han kunne hilse stille og roligt på folk (og specielt babyer)

Kan godt forstå at svigermor ikke har fået lov at passe.
Og manden, ja, han har jo nok bare svært ved at indse at hans mor ikke er fejlfri

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Carina:-)

Bliver lige nødt til at spørge om hvordan du kan vide din datter har grædt non stop i 1½ time da din svigermor passede hende,når der ikke er blevet sagt noget om det??

Derudover skal hun self. respektere dine og din datters grænser.

Og at lade en hund hoppe op og gø en baby i ansigtet er desideret uansvarligt.

Anmeld

4. juni 2011

Dictes mor

Okay nej vent nu lige, jeg er faktisk helt rystet både over din svigermor og over din mand. Jeg har det faktisk helt dårligt på dine og din datters vejne. 

Jeg ville slet slet ikke acceptere den der opførsel og den fuldstændige ignorering af dig og dine regler for din datter. Og ja det er din datter, og så må din svigermor lige træde et skridt bagud. Hvad er det for noget pjat, hun skal slet ikke blande sig med mindre du specifikt har bedt hende om det. Jeg kan kun sige, at jeg er oprigtigt ked af, sådan som din svigermor opfører sig, og priser mig lykkelig over, at jeg har den svigermor som jeg har, som gør alt hvad hun kan for at opfylde mine til tider ret strikse krav...

med hensyn til din mand. Jeg ved slet ikke, hvor jeg skal starte, han fåe mig helt op i det røde felt. Sådan en kommentar er i mine øjne næsten utilgivelig. Jeg bliver rasende gal, og havde gået af som en raket, hvis jeg havde fået smidt sådan i i hovedet... 

Hold op mand, hvor du trænger til et knus, og så trænger du til at få sat nogle regler for din svigermor, og få forklaret din mand, at sådan der opfører man sig overhovedet ikke, for så kan han blive fri for at få flere børn med dig, der er masser af andre, der vil hjælpe på det område!

Anmeld

4. juni 2011

Dictes mor

Carina:-) skriver:

Bliver lige nødt til at spørge om hvordan du kan vide din datter har grædt non stop i 1½ time da din svigermor passede hende,når der ikke er blevet sagt noget om det??

Derudover skal hun self. respektere dine og din datters grænser.

Og at lade en hund hoppe op og gø en baby i ansigtet er desideret uansvarligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.