åh sidder bare og tuder nu, og synes det hele er noget lort...
Min mand og jeg har rimlig forskellige måder at se tingene på, og det gælder jo så vidt muligt at respektere hinanden.
Der er bare få ting jeg ikke vil respektere...
Min mand og jeg var til noget familie fødselsdag igår, da min svigermor som det første kommer og river min datter på 6 mdr op af autostolen og vil gerne skifte hende.. hvilket også er okay, hvis hun lige slapper lidt af..
alle folk sidder udenfor og nyder det gode vejr, og min svigermor er så på vej ind og skifte hende, så siger jeg til hende at hun skal passe på hunden ikke gør hende forskrækket (de har en stor rottveiler) - det vælger hun åbenbart at overhøre for hun går ind til hunden med min datter og hunden oppe selvfølgelig op og gør hende i hovedet så hun bliver vildt forskrækket.. Min svigermor siger så ikke det er sket, og bliver bare ved at skifte ble på hende selvom hun har helt blå læber så ked af det er hun!..
Jeg har udtrykkeligt sagt til hende at hun skal komme og sige til mig hvis min datter er ked af det, og det gør hun bare ikke!!!
hun har før passet hende hvor hun non stop har grædt i 1½ time vel og mærket uden der er blevet sagt noget om det..
Jeg finder mig ikke i at folk ikke respekterer mine holdninger ang min datter... og mig og min mand er bare så uenige for han synes det er okay..

ved ikke hvad jeg skal stille op, for han forstår det bare ikke!! han sage oven i købet til mig at han ikke mente at jeg var den rigtige at få børn med siden vi ikke har samme meninger!!
Undskyld, skulle bare ud med det
Anmeld