Brug for lidt hjælp.. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

lukasmor

Anonym skriver:

mange tak for hjælpen, har lige søgt på google omkring det og det ser ud til at MANGE har prøvet det så jeg holder mig langt væk! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

hej

jeg har brug for lidt hjælp Jeg har en computer til salg og en fra USA vil gerne købe den og vil gerne have jeg sender den til Nigeria, fint nok med mig så længe jeg får pengene først og for portoen.. det er okay for sælger og hun overføre pengene, hvorefter jeg så får to mails fra hendes bank ang overførelsen hvor der står at de først vil overføre pengene når jeg har et track and trace nr på pakken for at sikre både sælger og køber(det kan jeg så godt forstå) men er alligevel lidt skepsis

Er der andre som har prøvet det eller ved noget om det? 

Nigeria!! NOPE DONT DO IT! Der har været maaaange tilfælde af svindel hvor varen skal sendes til Nigeria. Ville holde mig helt og aldeles fra det. 

Anmeld

3. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

mange tak for hjælpen, har lige søgt på google omkring det og det ser ud til at MANGE har prøvet det så jeg holder mig langt væk! 

Anmeld

3. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

hej

jeg har brug for lidt hjælp Jeg har en computer til salg og en fra USA vil gerne købe den og vil gerne have jeg sender den til Nigeria, fint nok med mig så længe jeg får pengene først og for portoen.. det er okay for sælger og hun overføre pengene, hvorefter jeg så får to mails fra hendes bank ang overførelsen hvor der står at de først vil overføre pengene når jeg har et track and trace nr på pakken for at sikre både sælger og køber(det kan jeg så godt forstå) men er alligevel lidt skepsis

Er der andre som har prøvet det eller ved noget om det? 

jeg så programmet i tv.... lad være med at sende noget!! det er snyd og fusk.... du får aldrig pengene

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg så programmet i tv.... lad være med at sende noget!! det er snyd og fusk.... du får aldrig pengene

jeg har aflyst handlen så sender den ikke, var lige på google og søge, sikke en masse der har prøvet det 

Anmeld

3. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

jeg har aflyst handlen så sender den ikke, var lige på google og søge, sikke en masse der har prøvet det 

ja, der bliver snydt så det driver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.