Brug for lidt hjælp.. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Anonym trådstarter

hej

jeg har brug for lidt hjælp Jeg har en computer til salg og en fra USA vil gerne købe den og vil gerne have jeg sender den til Nigeria, fint nok med mig så længe jeg får pengene først og for portoen.. det er okay for sælger og hun overføre pengene, hvorefter jeg så får to mails fra hendes bank ang overførelsen hvor der står at de først vil overføre pengene når jeg har et track and trace nr på pakken for at sikre både sælger og køber(det kan jeg så godt forstå) men er alligevel lidt skepsis

Er der andre som har prøvet det eller ved noget om det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Turtles

Anonym skriver:

hej

jeg har brug for lidt hjælp Jeg har en computer til salg og en fra USA vil gerne købe den og vil gerne have jeg sender den til Nigeria, fint nok med mig så længe jeg får pengene først og for portoen.. det er okay for sælger og hun overføre pengene, hvorefter jeg så får to mails fra hendes bank ang overførelsen hvor der står at de først vil overføre pengene når jeg har et track and trace nr på pakken for at sikre både sælger og køber(det kan jeg så godt forstå) men er alligevel lidt skepsis

Har aldrig prøvet det...

Meeeen jeg ville ikke turde sende den hvís jeg var dig.. (er måske meget skeptisk) Men nej det lugter lidt at en bank skulle sende sådan en mail..??

Men gør hvad du føler for

Anmeld

3. juni 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

hej

Really dont.. Hun kan trække pengene tilbage når du har sendt pakken. 

Anmeld

3. juni 2011

norenberg

min mand har været ude for lignende du får aldrig pengene banken eksistere slet ikke det er en der sidder og fusker med mailen...så send den ikke....

Anmeld

3. juni 2011

trunte89

ja, jeg har prøvet noget ligende. Skulle også sende til Nigeria. Jeg endte dog med at hoppe fra i sidste øjeblik, da det var alt for underligt.

Anmeld

3. juni 2011

Becks

Anonym skriver:

hej

GØR det IKKE

En bekendt har været ude for det samme! Hun skulle sende en masse ting svarende til 10.000,- og hun fik også sådan en mail, men så aldrig pengene!

Anmeld

3. juni 2011

Clarasmor2010

gør det ikke!! Det du beskriver har der været en udsendelse om i fjernsynet, det er snyd det hele. Du for aldrig dine penge. Så gør det ikke!!

Anmeld

3. juni 2011

Mortiltodrenge

norenberg skriver:

min mand har været ude for lignende du får aldrig pengene banken eksistere slet ikke det er en der sidder og fusker med mailen...så send den ikke....

Enig, lad være. Pröv at google "Nigeria Fusk". Der er mange eksempler på nogle der er blevet snydt både med salg af computer ogmobiltelefoner. Du får aldrig pengene og de får en computer.

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

mange tak for hjælpen, har lige søgt på google omkring det og det ser ud til at MANGE har prøvet det så jeg holder mig langt væk! 

Anmeld

3. juni 2011

lukasmor

Det lugter så langt væk af snyd! Ville ikke gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.