Sommerhat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Vingummien

lisesp83 skriver:

Jeg lagde bare mæske til, at min pige var lidt rød i hovedbunden, trods solcreme og skygge

Oki, ikke godt.

Min er heldigvis så brun nu, at det ikke betyder så meget igen. Men det kommer også lyn hurtigt ved ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

2babygirls

lisesp83 skriver:

Hvor er hun sød.

Den ser lidt smart ud den første hat

Tak
Men ja.. hun var heller ikke så gammel da hun havde dem på første gang, så der lov hun dem blive.

Anmeld

3. juni 2011

lisesp83

Vingummien skriver:

Oki, ikke godt.

Min er heldigvis så brun nu, at det ikke betyder så meget igen. Men det kommer også lyn hurtigt ved ham.

Jeg lider af soleksem, og tror vores datter har arvet min sarte hud. Derfor ærger det mig, når hun ikke vil have en let sommerhat på.

Anmeld

3. juni 2011

Vingummien

lisesp83 skriver:

Jeg lider af soleksem, og tror vores datter har arvet min sarte hud. Derfor ærger det mig, når hun ikke vil have en let sommerhat på.

Så nede i byen hvor jeg bor at man kunne få en hvor snøren var omkring oppe ved hovedet. Måske det så er sværre at hive den af for hende?

Anmeld

3. juni 2011

N&J

lisesp83 skriver:

Jeg har sådan en sommerhat fra Pippi med snore til at binde ved hagen. Men men men, Julie vil ikke have den på, hun tager den konstant af.

Så jeg må se om jeg kan finde en anden til hende.

Må jeg se jeres børns sommerhatte?

Jeg ville klippe snorerne af, vi har både kasketter (som Nikita elsker), bøllehatte, og de mere kyse agtige hatte, men den med bindebånd på ville hun bare ikke bruge, så jeg klippede dem af, nu gider hun godt have den på - så det er tros alt forsøget værd 

Anmeld

3. juni 2011

lisesp83

N&J skriver:

Jeg ville klippe snorerne af, vi har både kasketter (som Nikita elsker), bøllehatte, og de mere kyse agtige hatte, men den med bindebånd på ville hun bare ikke bruge, så jeg klippede dem af, nu gider hun godt have den på - så det er tros alt forsøget værd 

Det er et forsøg værd. Det prøver jeg. . Tak

Anmeld

3. juni 2011

Maja88

har kun billede af den ene slags.. men den her er fra name it og bindes.. men de andre er en slags bøllehat og så knappes de under hagen. de er også fra name it

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juni 2011

lisesp83

Vingummien skriver:

Så nede i byen hvor jeg bor at man kunne få en hvor snøren var omkring oppe ved hovedet. Måske det så er sværre at hive den af for hende?

Jeg må ud og kigge i butikkerne. ..

Hun skulle jo helst ikke blive solskoldet.

Anmeld

3. juni 2011

lisesp83

Maja88 skriver:

har kun billede af den ene slags.. men den her er fra name it og bindes.. men de andre er en slags bøllehat og så knappes de under hagen. de er også fra name it

Sødt billede.

Men tror jeg skal på udkig efter alt andet end dem med snøre.

Anmeld

3. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

lisesp83 skriver:

Jeg har sådan en sommerhat fra Pippi med snore til at binde ved hagen. Men men men, Julie vil ikke have den på, hun tager den konstant af.

Så jeg må se om jeg kan finde en anden til hende.

Må jeg se jeres børns sommerhatte?

Mille har en ganske almindelig bøllehat Hun kan godt finde på at tage den a, men hun plejer som regel at kuinne lade den være  Endnu et arvestykke fra min kusine på 2, snart 3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.