Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har sådan en sommerhat fra Pippi med snore til at binde ved hagen. Men men men, Julie vil ikke have den på, hun tager den konstant af.
Så jeg må se om jeg kan finde en anden til hende.
Må jeg se jeres børns sommerhatte?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Piger, kom frisk med billeder af jeres børn og deres sommerhatte..
lisesp83 skriver: Jeg har sådan en sommerhat fra Pippi med snore til at binde ved hagen. Men men men, Julie vil ikke have den på, hun tager den konstant af. Så jeg må se om jeg kan finde en anden til hende. Må jeg se jeres børns sommerhatte?
Puhha jeg har opgivet det med sommerhat til min dreng. Uanset hvad så tager han den af
Vingummien skriver: Puhha jeg har opgivet det med sommerhat til min dreng. Uanset hvad så tager han den af
Eeeemiiiil
Enayia skriver: Eeeemiiiil
er en drenge ting
Vingummien skriver: er en drenge ting
Pyt med han smider den, han er jo DEJLIG måske kan den tapes fast
Enayia skriver: Pyt med han smider den, han er jo DEJLIG måske kan den tapes fast
Haha så tror jeg sgu jeg bliver upopulær
Tina&Martin skriver: Hmm vi har den der bøllehat tingest fra H&M med snor og så en fra Babysam. kan ikke huske mærket
Hmm vi har den der bøllehat tingest fra H&M med snor og så en fra Babysam. kan ikke huske mærket
Hvor er hun sød.
Den ser lidt smart ud den første hat
Jeg lagde bare mæske til, at min pige var lidt rød i hovedbunden, trods solcreme og skygge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128