chael skriver:
Tror ikke det handler om, om man er gravid eller ej.
VIl en mand være utro, så gør han det uanset om man er gravid eller ej.
Man tager det bare til sig, som en forfærdelig historie, fordi man er i en vireklig sårbar situation og man bærer på et fælles barn.
Ligesom man syntes man hører flest slemme historier om fødsler, selvom flertallet faktisk er de bedste
Men folk har jo brug for at komme ud med deres tragiske historier, derfor fylder de baremere, ligesom det med utro under graviditet.
*Camilla 23+2
Du har så ret, og det er det der er så farligt ved det kære internet. Ligesom det er alle de skrækkelige historier om MA'er og SA'er man hører, fordi folk self. har brug for at tale om dem, imens langt de fleste graviditeter forløber uden den slags.
Og det er jo ikke særlig relevant at oprette en debat, hvor man skriver: "Min dejlige mand er mig ikke utro under graviditeten". Og derfor er det de rigtig triste tilfælde, som træder frem. Desværre, for der er jo masser af positive historier!
Jeg tror i hvert fald ikke det handler om udseendet. I så fald er det eddermame en overfladisk mand, hvis han tyr til direkte utroskab pga. kropslige forandringer.
Jeg tror mere det er mænd, som i forvejen kunne finde på det, og så rationaliserer overfor sig selv under graviditeten, at nu kan de godt gøre det, for kæresten er hormonella, nu skal de have barn og vil være fastlåst forever mm.
Anmeld