gravid og en utro mand. hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Madam Blå

anetteb skriver:

ja tak haha

"Hvad skal vi have og spise?" - "pastaret" - "ej. det gider jeg ikke have, det er så kedeligt"

- ehm. herre. tror du vi har råd til herreford hver dag?

Hihi - herhjemme er det nu mere mig, der ikke gider spise pasta

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Anette&Sophia

chael skriver:

Tror ikke det handler om, om man er gravid eller ej.

VIl en mand være utro, så gør han det uanset om man er gravid eller ej.

Man tager det bare til sig, som en forfærdelig historie, fordi man er i en vireklig sårbar situation og man bærer på et fælles barn.

Ligesom man syntes man hører flest slemme historier om fødsler, selvom flertallet faktisk er de bedste

Men folk har jo brug for at komme ud med deres tragiske historier, derfor fylder de baremere, ligesom det med utro under graviditet.

*Camilla 23+2

kan godt se at hvis man vil være utro, så gør man det om kæresten/konen er gravid eller ej. men når man venter barn, venter man sig også noget fælles, noget man skal dele resten af livet. det er der min pointe ligger i min tråd.

men ja, man hører altid flest dårlige historier. - ligesom om unge mødre. iih.

Anmeld

3. juni 2011

Holbæktrunten

anetteb skriver:

^^Det syntes jeg simpelthen man hører så meget om. og det gør mig sgu ærlig talt lidt bange. - altså når der er så mange mænd som gør det. Hvad er det lige der gør at de har brug for utroskab? kan ikke lade være med at tænke om det er fordi vi bliver tykkere og tykkere, får en pæn udgroning, bruger måske ikke helt så meget make-up mere, og så måske nogle bumser hist og her. - eller er det fordi man ikke ligger og knalder 24/7 mere? 

Og som gravid, kan man godt gå hen og blive lidt dum i hovedet, syntes jeg

og jeg er sikkert ikke den eneste der har/ har haft samme tanke.

Jeg tænker UMODENHED! Og dumhed...

Jeg tror det er nemt at retfærdiggøre over for sig selv at lave sidespring når konen er gravid, hvis hun fx ikke gider/orker sex så meget som tidligere. Den har jeg i hvert fald hørt før - også i forbindelser der ikke involverer graviditet.

Det er som om nogen mænd mener at det er deres "ret" at få sex kontinuerligt - og har lidt svært ved at forstå at der skal 2 til tango. AF en eller anden årsag mener de at de bliver lamme i armene det øjeblik de får en kæreste (så de ik kan "gøre det selv" mere)

Nogen mænd synes helt sikkert ikke at det er fedt at vi lægger os ud osv, men tror ikke at det er det der gør at de vælger at knalde udenom - de vælger bare at lade være at knalde overhovdet... Hvis man som gravid er psyko-bitch og bare giver los for alle hormonerne, kan man sikkert godt drive manden væk - som i helt væk... Kan godt forstå hvis de bliver forskrækkede, og begynder at tvivle på om de nogensinde får deres partner igen - men det retfærdigører stadig ikke utroskab...

Anmeld

3. juni 2011

Anette&Sophia

Kristinav skriver:

Hihi - herhjemme er det nu mere mig, der ikke gider spise pasta

- pasta er heller ikke lige ynglings hos mig, men den her ret er ikke så tør, som hvis det bare var pasta og et eller andet sundt. heldigvis.

Anmeld

3. juni 2011

Anette&Sophia

Holbæktrunten skriver:

Jeg tænker UMODENHED! Og dumhed...

Jeg tror det er nemt at retfærdiggøre over for sig selv at lave sidespring når konen er gravid, hvis hun fx ikke gider/orker sex så meget som tidligere. Den har jeg i hvert fald hørt før - også i forbindelser der ikke involverer graviditet.

Det er som om nogen mænd mener at det er deres "ret" at få sex kontinuerligt - og har lidt svært ved at forstå at der skal 2 til tango. AF en eller anden årsag mener de at de bliver lamme i armene det øjeblik de får en kæreste (så de ik kan "gøre det selv" mere)

Nogen mænd synes helt sikkert ikke at det er fedt at vi lægger os ud osv, men tror ikke at det er det der gør at de vælger at knalde udenom - de vælger bare at lade være at knalde overhovdet... Hvis man som gravid er psyko-bitch og bare giver los for alle hormonerne, kan man sikkert godt drive manden væk - som i helt væk... Kan godt forstå hvis de bliver forskrækkede, og begynder at tvivle på om de nogensinde får deres partner igen - men det retfærdigører stadig ikke utroskab...

100% enig. :-)

Anmeld

3. juni 2011

Madam Blå

chael skriver:

Lige præcis, din sidste sætning er så rammende

Her der er min mand nemlig pave stolt over at han har en kæreste der kan bærer hans barn, nu nummer 3.

Og han syntes jeg er verdens smukkeste gravide

Selvfølgelig glæder han sig til jeg får min krop tilbage og ikke er så besværet, men STOLT det er han ihvertfald

Og når vi møder nogen i byen, jeg ikke kender man han gør, så er det der første der falder ham ind at fortælle, at vi venter nummer 3

*Camilla 23+2

Ja, sådan er min kæreste også Det er vores første, og han er pavestolt! Hver gang vi er ude, må han også lige fortælle dem, vi møder at han skal være far.

Heldigvis synes han, at jeg er noget af det smukkeste og mest feminine med mave

Det er så dejligt For når jeg selv føler mig tyk, og tøjet strammer, bumserne er store, osv, så kan han få mig til at føle mig som en million igen

Anmeld

3. juni 2011

chael

kan godt se at hvis man vil være utro, så gør man det om kæresten/konen er gravid eller ej. men når man venter barn, venter man sig også noget fælles, noget man skal dele resten af livet. det er der min pointe ligger i min tråd.

men ja, man hører altid flest dårlige historier. - ligesom om unge mødre. iih.

Jo, men man har et ansvar over for hinanden og om ens forhold skal fungere, uanset om man venter barn sammen eller ej.

Man er jo ikke lige så meget bundet til hinanden, som hvis man ikke venter barn.

Men mange mænd er utro, også flere år efter de er blevet fædre og har holdt sig i skindet.

De ville gøre det uanset hvad

*Camilla 23+2

Anmeld

3. juni 2011

B&J

Kristinav skriver:

Det tror jeg, du har ret i. Havde jeg slet ikke tænkt Hihi - godt du kan udvide min horisont.. Selvfølgelig er der nogle mænd, der ikke er klar til det. Og det kan utroskab måske være et udtryk for.

RETTET: Hov, manglede det sidste.

Man bliver jo lidt en anden, når man bliver gravid. Vi går jo og forbereder os på at give en lille al vores kærlighed. Og det kan måske få manden til at føle sig lidt "omsorgssvigtet"..

Nemlig ens homoner går jo amok og en masse nye ting sker i kroppen og desværre kan manden ikke føle det

Anmeld

3. juni 2011

B&J

anetteb skriver:

det kan du have ret i :-)
- but I still dont get it
det er jo højst sandsynligt nok dem der har givet "sprøjten", så de kan jo ikke bare smutte fra det, og de fleste par er vel enige om det inden de 12 uger?

Ja jeg tror også de er enige om det men manden kan jo få en helt anden følelse vi kan jo ikke springe fra og det gør vi jo ikke vi har liv i maven og det hele kan godt være for overvældene alt op i blå eller pink og hat og briller og baby.. tror det skræmmer mange mænd

Anmeld

3. juni 2011

Preghiera

anetteb skriver:

^^Det syntes jeg simpelthen man hører så meget om. og det gør mig sgu ærlig talt lidt bange. - altså når der er så mange mænd som gør det. Hvad er det lige der gør at de har brug for utroskab? kan ikke lade være med at tænke om det er fordi vi bliver tykkere og tykkere, får en pæn udgroning, bruger måske ikke helt så meget make-up mere, og så måske nogle bumser hist og her. - eller er det fordi man ikke ligger og knalder 24/7 mere? 

Og som gravid, kan man godt gå hen og blive lidt dum i hovedet, syntes jeg

og jeg er sikkert ikke den eneste der har/ har haft samme tanke.

Uh ja, kan godt forstå din bekymring - jeg synes jeg har hørt/læst en del om det herinde 

Men er overbevist det kommer helt an på den mand man er sammen med! (og det forhold man har!) Jeg er slet ikke nervøs for det med at ligne lort foran min kæreste Dét har han set! Men som du også skriver: dum i hovedet... åh ja, det har bekymret mig meget Ved at min kæreste aldrig ville føre det til utroskab fordi jeg var træls og hormonel, men kan tit blive nervøs for om han kunne få tanken - for hold nu kæft hvor kan jeg være en godzilla når jeg er fyldt med hormoner og normalt er jeg jo sød, smilende ov overskudsagtig. Stakkels mand.

Tror bare det kræver en pep-talk med manden engang imellem Fortæl ham at hvis man overreagerer og er "mærkelig" i hovedet så er det altså ikke ens egen skyld, man er bare fuldstændig ramt af hormoner! + husk (på trods af hormoner) at se sine egne fejl og undskyld overfor manden når man er helt urimelig og tosset!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.