Min mand har forladt os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

linesouline

Hej  

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men her på amager findes et sted der hedder service butikken - www.servicebutikken.kk.dk 

De har alt fra familierådgivning, gratis anonym rådgivning, kostvejledning mm - deres tlf er 33 17 23 14

Jeg er ret sikker på at hvis de har åbent at der en der vil kunne hjælpe dig videre, både med at få mere ro på og med dine juridiske/praktiske spm. 

Ski hul i om du bor i jylland

Stort knus til dig og din lille!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

mamalicious

ØV hvor en træls situation !!

Har han haft noget kørende med din veninde, siden han tænker han har følelser for hende ???

- Og sikke dog en tarvelig situation at sætte jer i !!... Har du nogen omkring dig, som kan handle med jer og låne dig penge ?...

Jeg tror det er vigtigt, at DU tænker over hvad du vil uanset, hvad han finder ud af.

Rigtig mange tanker og kram

Anmeld

3. juni 2011

Ben&Jerry

jeg gyser helt ved tanken, det gør så ondt når drømmene knuses.

S T O R T  KRAMhåber at tingene reder sig ud

hvis han går til veninden så op i R....%/#"?=&%.....-en med ham!!

Anmeld

3. juni 2011

Krussedulle

ville ikke forlade tråden uden lige at sende en krammer..

Anmeld

3. juni 2011

inpe

det er ikke nogen sjov situation du er i. Var selv igennem den grim skilsmisse for 6.5 år siden.

og hvor er han en klaphat, som slet ikke fortjener dig, når han laver sådan nogle nummer.

Jeg ved det er svært, men prøv at samle dig selv op, og find ud af, hvad du vil i fremtiden.  Og begynd at se lidt frem af. jeg ved det er svært også fordi man er i kæmpe sorg.  Du skal tænke på dig og din datters liv, og så må tingene går sin gang. Det tager lang tid, men du vil opdage, at du er blevet stærkere når du er kommet ud på den anden siden.

sørg for, at du er omgivet af gode venner og familie der støtter og hjælper dig, og når det værste chok har lagt sig, brug dine venner til at komme videre, brug noget tid sammen med dem, og hyg dig, så du også kommer videre.  Læg lille pigen i barnevogne og gå, nogle lange ture, så du kan få tænkt tingene i gennem og renset sjælen.

husk at der altid er lys på den anden side af tunellen, selv og vejen kan være lang og besværlig.

Håber det bedste for dig og din datter.

stort knus herfra.

inpe

Anmeld

3. juni 2011

CamillaSoefelt

Hvor er det frygteligt, gør helt ondt i mit hjerte. Er virkelig ked af det på dine og Emilies vegne, det er aldrig sjovt;(. Håber at I finder ud af det og at han får tænkt sig om og kommer tilbage.

Hvad det andet angår, ved jeg ikke noget om det? Ville bare gi dig en karmmer og en masse positive tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.