Min mand har forladt os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

B&J

Sender dig en mega krammer og en masse tanker...

ang pengene må han blive voksen og komme med dem for dem skal i jo bruge jeres pige skal jo have mad...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

LotteGabriella

det er jeg ked af at høre men hatten af for, at han er ærlig og ikke holder dig hen!

Du bliver nød til at sige til ham, at du skal ha' pengene fra bilen. Han kan jo putte dem i postkassen, hvis han ikke vil gå ind!!!!

Jeg håber på det bedste, for dig og din dejlige lille skattepige

Anmeld

3. juni 2011

henh01

undskyld jeg siger det, men for fanden da.... Man køber sgu da ikke hus hvis man har en fornemmelse af at kære lidt for meget for et andet menneske!!! Håber at han vil kunne købe dig ud af huset så du ikke kommer ud med gæld.! Kommunen vil kunne hjælpe dig med lejl. Hvad angår samværet så ville jeg skrive et brev rtil statsforvaltningen hvor du skriver at du ønsker fastsat samvær. I behandlingstiden vil der ikke være noget samvær i jeres situation (hvis man allerede har været oppe og få fastsat samvær, men blot ønsker andre samværsordninger så gælder den gamle regel til en anden træder i kraft)

Det er en svær tid for dig, men du må være stærk for din datter som har brug for dig. Måske du kunne få dine forældre til at hente hende for dagen så du kan få tid til at sørge?

Hvad angår dine penge i bilen, så må du da ringe og forklare idioten at de penge har at ligge i din postkasse inden for 1 time da Jeres FÆLLES datter skal have mad.

Helt ærligt, bliver sgu gal over hans opførelse!, men når det er sagt så håber jeg at du vælger ham fra, du er bedre tjent uden ham.

Anmeld

3. juni 2011

Nalle

Med hensyn til samvær, der blev det sådan ved os, da vores datter var 6 måneder da vi ikke var sammen i en kort periode, i starten skulle han komme hjem til os og være sammen med vores datter nogle timer om ugen, derefter 1 år, 1 overnatning, 2 år, 2 overnatninger

Anmeld

3. juni 2011

anna-jonas

Føler med dig................det er en forfærdentlig situation at stå i. Jeg håber at din mand kommer til fornuft, og prøver at samarbejde lidt.................i det mindste for jeres datters skyld. Har du ikke forældre, søskende eller venner der kan hente dig og Emilie, så i evt. kan overnatte der i et par dage. Det er svært at gå alene med chokket og sorgen.

Hvad med den veninde...............ved hun noget om hans følelser??

Anmeld

3. juni 2011

Jonna1979

ej hvor frygtelig sender lige en masse

bliver næsten skræmt når man læser herinde om alle de idioter til mænd

Anmeld

3. juni 2011

lukasmor

Emilie2010 skriver:

jeg kan slet ikke klare det piger... jeg er helt alene.. det er såå synd for emilie

vi har ingen bil til at komme ud og handle og mine penge ligger ibilen som han har

han vil ik se os nogle dage, han ved ikke om han vil være sammen med os

han er Måske forelsket i min veninde!!!!!

emilie er 7 mdr og vi har lige købt hus for 1 mdr siden til 1.7mill

hvordan er det med forældremyndighed og samkvæm.. jeg kan ikke klare at sku aflevere hende hver 2 week, det hun alt for lille til

Hjælp piger, jeg bare græder og græder

Puha! Sikke en mavepuster
Jeg har ingen forstand på det så jeg kan ikke være til særlig stor hjælp, men jeg håber at i trods alt kan finde ud af det sammen mht samkvæm osv. Ikke mindst for du og din datters skyld!

Anmeld

3. juni 2011

mortilflere

mon han handler i panik 

Anmeld

3. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
3. juni 2011

MaybeBaby

Emilie2010 skriver:

jeg kan slet ikke klare det piger... jeg er helt alene.. det er såå synd for emilie

vi har ingen bil til at komme ud og handle og mine penge ligger ibilen som han har

han vil ik se os nogle dage, han ved ikke om han vil være sammen med os

han er Måske forelsket i min veninde!!!!!

emilie er 7 mdr og vi har lige købt hus for 1 mdr siden til 1.7mill

hvordan er det med forældremyndighed og samkvæm.. jeg kan ikke klare at sku aflevere hende hver 2 week, det hun alt for lille til

Hjælp piger, jeg bare græder og græder

Kæmpe kæmpe kram herfra. Ved ikke noget om alt det juridiske, men har du ikke familie/venner i nærheden, der med garanti vil kører dig og lægge penge ud? Evt tage Emilie en times tid, mens du får samlet dig selv? Åh hvor er det hele altså bare noget skidt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.