undskyld jeg siger det, men for fanden da.... Man køber sgu da ikke hus hvis man har en fornemmelse af at kære lidt for meget for et andet menneske!!! Håber at han vil kunne købe dig ud af huset så du ikke kommer ud med gæld.! Kommunen vil kunne hjælpe dig med lejl. Hvad angår samværet så ville jeg skrive et brev rtil statsforvaltningen hvor du skriver at du ønsker fastsat samvær. I behandlingstiden vil der ikke være noget samvær i jeres situation (hvis man allerede har været oppe og få fastsat samvær, men blot ønsker andre samværsordninger så gælder den gamle regel til en anden træder i kraft)
Det er en svær tid for dig, men du må være stærk for din datter som har brug for dig. Måske du kunne få dine forældre til at hente hende for dagen så du kan få tid til at sørge?
Hvad angår dine penge i bilen, så må du da ringe og forklare idioten at de penge har at ligge i din postkasse inden for 1 time da Jeres FÆLLES datter skal have mad.
Helt ærligt, bliver sgu gal over hans opførelse!, men når det er sagt så håber jeg at du vælger ham fra, du er bedre tjent uden ham.

Anmeld