Kugler i lårene efter vacciner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Bondepigen

iih hvor øv.. sidder og bliver helt ked af at lillepigen skal stikkes næste uge...

Det kan jeg godt forstå. Jeg er osse bare meget interesseret i at finde ud af at få dem væk nu. Har nemlig en bebs på vej termin 12. juli... Vil helst undgå problemet igen jo... Men du kan jo sige til lægen at du har hørt at det skulle være fordi der ikke bliver stukket dybt nok... Det sagde hudlægen jo til os... Om det har noget på sig ved jeg ikke, men det er jo ham der er læge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Maja88

Bondepigen skriver:

Det kan jeg godt forstå. Jeg er osse bare meget interesseret i at finde ud af at få dem væk nu. Har nemlig en bebs på vej termin 12. juli... Vil helst undgå problemet igen jo... Men du kan jo sige til lægen at du har hørt at det skulle være fordi der ikke bliver stukket dybt nok... Det sagde hudlægen jo til os... Om det har noget på sig ved jeg ikke, men det er jo ham der er læge...

får manden til at pointere at hun skal stikke dybt nok.. det er ham som har fået jobbet.. ville bare sidde og tude hvis det var mig. så det går ikke

Anmeld

3. juni 2011

Bondepigen

Maja88 skriver:

får manden til at pointere at hun skal stikke dybt nok.. det er ham som har fået jobbet.. ville bare sidde og tude hvis det var mig. så det går ikke

God idé. Hudlægen sagde nemlig at det ofte ses pga at læger sygeplejersker synes det er synd hvis de stikker dybt... Men det er jo kun én gang, det andet her er jo virkelig synd...!

Anmeld

3. juni 2011

Minmio

Vi bruger Dermalog fedtcreme  Og jeg gør det gerne om aftenen  efter hun har været i bad. Bruger omkring 5-10 min på massagen alt efter Victorias humør, men hun plejer at nyde det, for det klør jo

Nogle gange gør jeg det også om dagen hvis vi ligger og hygger i sofaen.

Anmeld

3. juni 2011

Bondepigen

tatii72 skriver:

Vi bruger Dermalog fedtcreme  Og jeg gør det gerne om aftenen  efter hun har været i bad. Bruger omkring 5-10 min på massagen alt efter Victorias humør, men hun plejer at nyde det, for det klør jo

Nogle gange gør jeg det også om dagen hvis vi ligger og hygger i sofaen.

Tak må prøve det!

Anmeld

3. juni 2011

Minmio

Bondepigen skriver:

Tak må prøve det!

Det var så lidt, håber at det snart forsvinder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.